Přední značka vlasové kosmetiky 3Weather Taft má novou tvář – německou supermodelku Heidi Klum. Pro společnost Henkel je to poprvé, kdy v rámci podpory svých výrobků navázala spolupráci se světově známou osobností. Tuto změnu proto budou od května provázet rozsáhlé podpůrné aktivity. „V rámci marketingových aktivit pro letošní rok plánujeme kontinuální televizní podporu až do konce roku 2007. Reklamní spot propagující novinku Taft Volume Power, ve kterém bude vystupovat Heidi Klum, sice navazuje na nit linoucí se podporou této značky po mnoho let, ale nově jistě zaujme svým vtipem a přirozeným půvabem modelky. ,“ uvádí marketingová ředitelka Henkel ČR Renata Maternová a doplňuje: „Dále budeme Taft masivně podporovat na místě prodeje. Připravili jsme poutavé podlahové stojany s maketou laku na vlasy Taft v nadživotní velikosti, , spotřebitelské brožurky s tipy Heidi Klum na úpravu účesu pomocí stylingových výrobků a netradiční 3D wobblery s její tváří, které umístíme v prodejnách po celé České republice. Ve vybraných řetězcích navíc budou součástí podpory také podlahové samolepky, stoppery, plakátky do košíků nebo branding akčních čel.“
Značka Taft se za více než 50 let své existence stala kultem vlasové kosmetiky. Řada lidí si ji spojuje s dnes již legendární reklamou, v níž krásná blondýna během jednoho dne navštíví tři různá města – v každém je jiné počasí. Ona ale bezstarostně protančí přes obrazovku se slovy: „Účes drží perfektně“. Řadu let jsme tuto větu slýchali z úst Tammy Hopkinsové, která Taft dlouhou dobu reprezentovala.
V roce 2007 představuje Taft značku ženy, která umí řídit svůj vlastní život a dokáže dokonale sladit práci, rodinu a péči o svůj zevnějšek. Právě taková je i topmodelka Heidi Klum. Atraktivní a sebevědomá, a jako matka tří dětí potvrzuje, že lze úspěšně spojit kariéru s rodinou. Nejen v Německu se z ní stala módní ikona a je vzorem mnoha žen.
-red-