Česká pobočka agentury Mmd, přední poradenské společnosti v oblasti Corporate, Public Affairs a Public Relations ve střední a východní Evropě, získala ocenění „Best Consumer PR Agency of the Year 2006-2007“. Nízkonákladová letecká společnost easyJet působí ve 20 zemích, kde zaměstnává celkem 15 různých agentur s cílem dlouhodobě budovat image společnosti na jednotlivých trzích. Cenu převzala v Londýně mediální zástupkyně easyJet pro Českou republiku Blanka Svobodová, Account Manager agentury Mmd.
Síť Mmd v současnosti zajišťuje pro easyJet komplexní servis v oblasti public relations celkem v osmi zemích regionu střední a východní Evropy. V České republice spolupracuje easyJet s Mmd už od března 2005.
„S agenturou Mmd jsme velice spokojeni ve všech zemích, kde s ní spolupracujeme, ale tým Mmd v České republice prokázal nejhlubší znalost a porozumění značce easyJet, našim hodnotám i produktům. Český tým pro nás dokáže soustavně navrhovat a organizovat řadu kreativních a inovativních aktivit,“ řekla tisková mluvčí easyJet Samantha Day.
„easyJet je přední evropskou leteckou společností, kterou charakterizuje především dynamika, důraz na efektivní způsob dopravy, ale také bezpečnost a ekologická šetrnost. Těší nás, že se můžeme podílet na úspěšném růstu easyJet v České republice a ocenění Best Consumer PR Agency of the Year 2006-2007 si velice vážíme,“ vyjádřil se Jan Šimůnek, ředitel české pobočky sítě Mmd Corporate, Public Affairs & Public Relations Consultants.
-red-