Média

Deník Metro s unikátním VIP direkt marketingem

Každý březnový čtvrtek zasílal deník Metro obědové balíčky (hlavní chod a zákusek) vybraným 160-ti zástupcům mediálních agentur spolu s aktuálním vydáním deníku Metro. Hlavním mottem direkt marketingové akce bylo: „Porcujte s námi mediální koláč.“

Deník Metro prostřednictvím této akce, která probíhala ve spolupráci se společností Tommy Food, tak prezentoval nárůst svého podílu na pomyslném „inzertním koláči“ novinového trhu.

„Chtěli jsme komunikovat především to, že rosteme. V roce 2006 jsme dosáhli 5-ti% nárůstu našeho inzertního podílu (2005- 3%; 2006- 8%) na deníkovém trhu. Touto aktivitou jsme se chtěli zaměřit na mediální agentury, které jsou v současné době klíčovým zdrojem inzertního růstu našeho deníku.“, uvedl Aleš Pýcha, marketingový ředitel společnosti Metro Česká republika a.s.

Hrubý inzertní obrat deníku Metro byl v roce 2006 dle TNS Media Inteligence 751 666 000, což reprezentuje 271% nárůst oproti roku 2005.

-red-

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!