Marketing

Accenture Zlatá koruna 2007: Hlasování o nejlepší finanční produkty roku 2007 začíná

Rekordních 62 finančních institucí přihlásilo celkem 175 produktů do jubilejního 5. ročníku soutěže Zlatá koruna. V této soutěži vybírají odborníci i široká veřejnost nejlepší finanční produkty dostupné na českém trhu. Letošní 5. ročník soutěže čeká řada zajímavých novinek, které organizátoři představili na dnešní tiskové konferenci.

Nově budou, nad rámec základních 15 produktových kategorií, vyhlášeny dvě hlavní ceny – Novinka roku a Cena veřejnosti. První z nich, Novinku roku, zvolí svým hlasováním členové Finanční akademie. Nominovány mohou být pouze produkty, jež byly uvedeny na český trh v průběhu posledního roku. „Touto cenou chceme odměnit nové inovativní produkty, které nějakým způsobem výrazně přispěly k rozvoji českého finančního trhu,“ říká Pavel Doležal, ředitel soutěže, a dodává: „V letošním ročníku bylo na toto ocenění nominováno celkem 47 produktů.“

V druhé hlavní kategorii, kterou je Cena veřejnosti, rozhodují svými hlasy o nejoblíbenějším produktu sami klienti. Hlasuje se napříč všemi kategoriemi, a na rozdíl od předchozích ročníků je hlasování dvoukolové. Do 31. března 2007 probíhala na www.zlatakoruna.info nominační etapa, v níž bylo možné nominovat jakýkoliv finanční produkt, který je v současnosti dostupný na českém trhu. Celkem bylo zasláno 10 087 hlasů 314 různým produktům. Dvanáct produktů s největším počtem nominací postoupilo do druhého kola, v němž má nyní veřejnost až do 16. května 2007 příležitost hlasovat vedle internetu také prostřednictvím SMS zpráv. Dvanáctka nejvýše nominovaných produktů je uvedena v přiložené tabulce.

Mezi 15 základních produktových kategorií byla zařazena kategorie Neživotní pojištění, v níž budou letos Finanční akademií poprvé hodnoceny také produkty povinného ručení, havarijního pojištění a pojištění majetku.

Ve svém jubilejním 5. ročníku se Zlatá koruna může pochlubit nejen výrazným nárůstem počtu přihlášených produktů a řadou programových novinek, ale také získáním silného strategického partnera. Generálním partnerem soutěže se stala přední světová poradenská společnost Accenture. „Získání silného strategického partnera nám umožní další výrazné zkvalitnění soutěže. I díky vstupu Accenture do soutěže jsme byli letos schopni realizovat novinky, které vám zde nyní prezentujeme,“ říká Pavel Doležal. V souvislosti se vstupem nového generálního partnera se mění také název letošního ročníku soutěže, a to na Accenture Zlatá koruna 2007. Nový název se promítl i do loga soutěže.

Odbornými partnery Accenture Zlatá koruna 2007 se stala sdružení SOLUS a AFIZ.

Slavnostní vyhlášení výsledků soutěže Accenture Zlatá koruna 2007 se uskuteční ve čtvrtek 24. května v paláci Žofín.

– red –

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!