Trask solutions, konzultační a technologická společnost, představuje novou korporátní identitu a vizuální styl. Inovovaný vzhled a nové pozicování firmy reagují na dynamický růst společnosti, odrážejí posílení jejích kompetencí a zdůrazňují schopnost využívat informační technologie pro zvýšení inovačních schopností zákazníků Trasku.
„Klíčem k našemu úspěchu je schopnost maximálně využít stávající investice našich zákazníků do IT pomocí sjednocení a zjednodušení stávajících řešení na úrovni procesů, uživatelů, informací a IT infrastruktury. To nás odlišuje od firem, které se snaží na každý problém či obchodní potřebu zákazníka nasazovat nové a nákladné aplikace,“ říká Filip Tománek, generální ředitel společnosti Trask. „V loňském roce jsme dosáhli 47% nárůstu obratu, náš tým se rozrostl na 130 lidí a zrealizovali jsme celou řadu zajímavých projektů. I nadále chceme pokračovat v tomto trendu, významně posílit naše konzultační služby a stát se rovnocenným konkurentem mezinárodních hráčů, jako jsou LogicaCMG nebo HP Services.“
Nová korporátní identita a vizuální styl kladou důraz na schopnost Trasku posilovat inovační potenciál klientů a přinášet nové pohledy na využití stávajících IT řešení. „Máme jasnou představu o tom, jak mohou organizace sjednotit a zjednodušit svá IT prostředí a objevit všechny přínosy pro podnikání, “ říká Filip Tománek. „Inovací naší korporátní identity dáváme trhu a našim zákazníkům jednoznačnou zprávu: jsme moderní a dynamická firma, která disponuje širokými znalostmi, zkušenostmi a know-how.“
Změna firemní identity zahrnuje jednak inovaci vizuálního stylu a jeho nejviditelnější složky, tedy loga společnosti, a jednak změnu pozicování firmy na trhu a způsobu její prezentace.
Inovované logo Trasku, skládající se z modrého nápisu trask a zelené závorky, nahrazuje stávající grafické vyjádření společnosti a koresponduje s její novou korporátní identitou. „Nové logo je výrazem naší firemní strategie, vyjadřuje klíčové asociace naší značky a její specifické vlastnosti a užitky,“ říká Dita Krištofová, marketingová a PR manažerka společnosti Trask. „Závorka označuje šíři záběru společnosti, souhrn jejích znalostí a dovedností a schopnost využít tyto dovednosti ve prospěch našich zákazníků. Tomu odpovídá i barevné ladění loga, které symbolizuje racionalitu, stabilitu, kreativitu a vývoj.“
-red-