Společnost Lotus Bakeries CZ s.r.o. pořádala spotřebitelskou soutěž na území České republiky. Cílem kampaně bylo rozšíření zákaznické DB pro budoucí komunikaci prostřednictvím e-mailu a mobilního telefonu. Každý zákazník (z řad živnostníků nakupujících v hypermarketech Makro a u dalších obchodních partnerů), který si koupil balení 50-ti kusových karamelových sušenek Lotus nesoucích soutěžní samolepku, byl oprávněn účastnit se hry o atraktivní ceny v podobě značkových MP3 přehrávačů a hlavní ceny – lyžařský zájezd pro 2 osoby do Alp.
Pod samolepkou na obalu sušenek nalezl zákazník unikátní soutěžní kód. Pokud se klient rozhodl do soutěže zapojit, bylo jeho úkolem, co nejrychleji odeslat pomocí SMS nebo z www.lotusbakeries.cz (na stránce registrace na soutěžní telefonní číslo 900 09 03) svůj unikátní kód. Po přijetí potvrzující SMS o jeho zařazení do soutěže bylo nutné se nejpozději do 14 dnů registrovat na internetové stránce www.lotusbakeries.cz. Z mobilního telefonu mohl zákazník odeslat libovolný počet kódů pomocí SMS. V případě, že měl zákazník nasbíraný větší počet kódů a nechtěl je zaslat pomocí SMS, mohl je zapsat do registračního formuláře na www.lotusbakeries.cz. O pořadí výhry rozhodoval celkový počet zaslaných kódů a zároveň čas odeslání kódů, pomocí SMS nebo pomocí registračního formuláře.
Společnost Dimar dodala tuto spotřebitelskou soutěž společnosti Lotus Bakeries jako řešení šité přesně na míru klientovi. Agentura zajišťovala, jak aktuální úpravy webových stránek, tak unikátní kódy se samolepkami, pochopitelně také kompletní zajištění soutěže po stránce ochrany dat a jejich zpracování pro účely klienta Lotus Bakeries.
Klient soutěž hodnotí jako úspěšnou. Pomocí vygenerovaných kontaktů v současné době buduje databázi důležitých marketingových dat.
-red-