Národní značka kvality KLASA změnila vizuální styl své komunikace. Od začátku března tohoto roku lze v televizi spatřit nové reklamní spoty, které spotřebitele motivují k nákupu kvalitních českých potravin oceněných certifikátem KLASA.
Široké záběry na českou krajinu, česači ovoce v sadu, výlov rybníka a nebo čerstvě upečený chléb – to vše jsou atributy vlastenecky laděného reklamního spotu tak, jak jej diváci mohli sledovat v posledních dvou letech. Krajina doplněná sloganem „To nejlepší z naší země“ však nyní z obrazovek, ale i billboardů a dalších inzertních ploch zmizí. Nahradí ji nový vizuální styl značky KLASA.
Dosavadní komunikace značky KLASA byla zaměřena v prvé řadě na budování znalosti značky. Stejně jako se vyvíjí spotřebitel, vyvíjí se i značka KLASA. Proto se nyní komunikace zaměřila na kvalitativní rozměr značky a více se orientuje na samotné spotřebitelské chování, na podporu nákupu výrobků se značkou KLASA.
V novém reklamním spotu pro značku KLASA je myšlenka „od nákupu až na stůl“ kreativně ztvárněna zrcadlovými obrazy, kde si lidé podávají výrobky KLASA od pokladního pásu přímo na svůj kuchyňský stůl. Mladá žena v hypermarketu předává láhev mléka do své kuchyně, mladý muž nakupuje potraviny pro zahradní párty a spolu s přítelkyní si potraviny rovnou skládá na zahradní stůl a nebo babička s vnukem předává své „dvojnici“ sýr. Sloganem nové kampaně je : „Kupujte to nejlepší pro své nejbližší“.
„Dosud se nám podařilo zvýšit povědomí o značce KLASA mezi spotřebiteli. Vědí, jak značka KLASA vypadá a hlavně co znamená. Nyní bychom chtěli spotřebitele motivovat k tomu, aby tyto výrobky více kupovali,“ řekla Jitka Rambousková, pověřená řízením Samostatného oddělení pro marketing Státního zemědělského intervenčního fondu, který značku KLASA od roku 2004 spravuje.
Nový televizní spot pro značku KLASA vznikl v kreativní dílně agentury Mather. Režie se i tentokrát ujal Jiří Hanych, za kamerou stál Saša Šurkala a reklamní spot opět doprovází hudba Miroslava Chyšky. Diváci mohou zatím vidět jeho desetivteřinovou a půlminutovou verzi v České televizi a na Primě. Změna vizuálního stylu značky KLASA se dotkne nejen televizní reklamy a inzerce, ale i propagačních materiálů pro značku KLASA či výstavních panelů.
-red-