Společnost Herbalife Ltd., globální společnost, která se zabývá přímým prodejem výživových doplňků, oznámila, že získala od čínského Ministerstva obchodu licenci pro přímý prodej svých výrobků.
Licence umožní společnosti Herbalife přímý prodej výrobků v městech Suzhou a Nanjing, v provincii Jiangsu. Ve městě Suzhou, které je podle hrubého domácího produktu šestým největším městem v Číně, žije více než šest milionů lidí. V Nanjingu, které je druhým největším obchodním střediskem ve východní Číně hned po Šanghaji, žije zhruba osm milionů lidí.
Společnost Herbalife v současné době provozuje 42 obchodů a 17 servisních středisek ve 25 provinciích v Číně. Společnost v Číně aplikuje unikátní metodu přímého prodeje, v souladu s místními předpisy. Nezávislí distributoři, které společnost zaměstnává, provozují svou činnost v určených oblastech, které „patří“ společnosti Herbalife. Zákazníci a další distributoři si přijdou do obchodu koupit výrobek a zároveň se dozvědí více o možnostech obchodní spolupráce. Po udělení této licence budou moci distributoři provozovat své aktivity i mimo obchody v určených provinciích a městech, na které se vztahuje licence pro přímý prodej.
„Pro společnost Herbalife představuje získání této licence velkou čest. V loňském roce jsme úzce spolupracovali s čínským Ministerstvem obchodu a Státní správou průmyslu a obchodu (State Administration Industry and Commerce) a podařilo se nám dosáhnout vysokého stupně integrity v odvětví přímého prodeje,“ řekl generální ředitel společnosti, Michael O. Johnson.
„Můžeme předvést příklad toho, jak náš model přímého prodeje může zlepšit pocit zdraví a pohody našich čínských distributorů a jejich zákazníků,“ řekl Percy Chin, senior viceprezident společnosti Herbalife a výkonný ředitel pro oblast „velké“ Číny. Společnost Herbalife, která má centrálu v Šanghaji, prodává v Číně více než 30 produktů. Vlastní výrobní závod společnosti je situován ve městě Suzhou, kde společnost vyrábí produkty pro místní trh i export. Společnost Herbalife hraje významnou úlohu a je součástí mnoha průmyslových obchodních organizací, jako například Světové federace asociací přímých prodejců (The World Federation of Direct Selling Associations), Federace evropských asociací přímých prodejců (Federation of European Direct Selling Associations) a 40 nezávislých asociací přímých prodejců na celém světě.
-red-