Na short-list soutěže Zlatý středník 2006 se dostalo 90 přihlášených prací. To je 54,5 % z celkového počtu. V závěrečném kole hodnocení teď vybere odborná porota ty nejlepší z nejlepších. Vyhlášení výsledků Zlatého středníku 2006 a předání cen proběhne na slavnostním večeru 5. dubna v divadle Archa.
Do 5. ročníku soutěže Zlatý středník se přihlásilo 165 účastníků. To je oproti loňskému roku (152) nárůst o 13 přihlášených. Největší zájem je tradičně o kategorie „Nejlepší interní časopis“ (31) a „Nejlepší B2B časopis“ (27).
Zlatý středník je otevřená soutěž, která oceňuje a hodnotí firemní publikace určené k reprezentaci společnosti či prezentaci výrobků nebo služeb společností a institucí působících v České republice. Vyhlašovatelem soutěže je PR Klub s podporou Asociace Public Relations Agentur (APRA). Kromě Zlatých středníků pro vítěze jednotlivých kategorií uděluje odborná porota ocenění Rated a Top Rated za kvalitní zpracování publikace.
– red –