Od října 2006 začaly Marketingové noviny exklusivně uveřejňovat jednotlivé kapitoly z nové knihy Moderní pojetí marketingu pro praxi od autora Ludvíka Čichovského. Další díl bude k dispozici ve formátu pdf pro všechny odběratele Newsletteru v pondělí dne 19.3.2007.
Ukázka z další kapitoly:
Společensky orientovaný marketing a sociální marketing
Prakticky od poloviny devadesátých let minulého století se do marketingové teorie a praxe začíná postupně vkrádat prvek společenské orientace. Organizace a podnikatelské subjekty, které chtějí být „in“ se proto zaměřují na to, aby marketing vnímal a později i akceptoval dramaticky dimenzi společenské prospěšnosti zejména v rovině imageové a brandingové.
Newsletter je e-mail, který je rozesílán každé pondělí dopoledne a obsahuje přehled článků za posledních 7 dní. Odhlášení je možné na konci každého vydání. Newsletter objednávejte na této adrese.