Po celý březen běží nová reklamní kampaň rádia Bonton, která zdůrazňuje pop-rock, tedy unikátní hudební formát tohoto rádia pro Prahu a střední Čechy. „Reklama je zacílena na Prahu – objevuje se zde na billboardech, na speciálních outdoorových plochách, v rámečkách v metru a samozřejmě v tisku,“ vysvětluje Matouš Rek, ředitel marketingu a komunikace rádia Bonton.
Jednotlivé exekuce jsou svázány s médii, kde jsou použity. V tomto smyslu nová reklama volně navazuje na předchozí „hravou“ kampaň Bontonu v loňském roce, ale tentokrát staví na názvech kapel a zpěváků typických pro pop-rock.
I když je billboardový motiv jediný (Pop-rock nezastavíš), celkem je v dalších médiích nasazeno na více než deset textových mutací (Wanastovky a Lucie jsou u nás pořád spolu; Kde má Aneta Pehu?; Jak divokej je tvůj Bill? Akce Kryštof nejen pro řidiče a další textové varianty). Všechna provedení ale samozřejmě zapadají do jednotného vizuálního stylu.
-red-