Knihy

Ludvík Čichovský: Marketingové procesy a jejich metodologické propojení na tisková media

Od října 2006 začaly Marketingové noviny exklusivně uveřejňovat jednotlivé kapitoly z nové knihy Moderní pojetí marketingu pro praxi od autora Ludvíka Čichovského. Další díl bude k dispozici ve formátu pdf pro všechny odběratele Newsletteru v pondělí dne 5.3.2007.

Ukázka z další kapitoly:

Marketingové procesy a jejich metodologické propojení na tisková media
Marketingové procesy a marketingová metodologie. Marketingová činnost v podnikatelských subjektech, které přijaly nadnárodní podnikatelskou filosofii tvorby hodnot pro předem určené trhy (zákazníky, uživatele a spotřebitele hodnot) je vnímána jako řešení marketingových projektu v režimu CPM (Corporate Performance Managementu), tj. řízení výkonu marketingových procesu a řízení výkonnosti marketingových jednotek. Těmito jednotkami mohou být samostatně pracující marketingoví pracovníci, nebo jejich seskupení v marketingových odděleních, útvarech odborech nebo dokonce v samostatně pracujících marketingových strategických jednotkách.

Newsletter je e-mail, který je rozesílán každé pondělí dopoledne a obsahuje přehled článků za posledních 7 dní. Odhlášení je možné na konci každého vydání. Newsletter objednávejte na této adrese.

Čtěte také

  1. Hledáme Produktového specialistu – spotřební elektronika
    Praha | 45000 - 80000 Kč za měsíc
  2. Obchodní zástupce pro hokejovou značku (celá ČR)
    Plzeň | 30000 - 70000 Kč za měsíc
  3. Star asistent/ka,promoter/ka,hostesing, luxusní auto. společnost
    Praha
  4. Akviziční specialista
    Praha | 40000 - 60000 Kč za měsíc
  5. Návrhář Nábytku
    Mníšek pod Brdy | 40000 Kč za měsíc
Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!