Od října 2006 začaly Marketingové noviny exklusivně uveřejňovat jednotlivé kapitoly z nové knihy Moderní pojetí marketingu pro praxi od autora Ludvíka Čichovského. Další díl bude k dispozici ve formátu pdf pro všechny odběratele Newsletteru v pondělí dne 5.3.2007.
Ukázka z další kapitoly:
Marketingové procesy a jejich metodologické propojení na tisková media
Marketingové procesy a marketingová metodologie. Marketingová činnost v podnikatelských subjektech, které přijaly nadnárodní podnikatelskou filosofii tvorby hodnot pro předem určené trhy (zákazníky, uživatele a spotřebitele hodnot) je vnímána jako řešení marketingových projektu v režimu CPM (Corporate Performance Managementu), tj. řízení výkonu marketingových procesu a řízení výkonnosti marketingových jednotek. Těmito jednotkami mohou být samostatně pracující marketingoví pracovníci, nebo jejich seskupení v marketingových odděleních, útvarech odborech nebo dokonce v samostatně pracujících marketingových strategických jednotkách.
Newsletter je e-mail, který je rozesílán každé pondělí dopoledne a obsahuje přehled článků za posledních 7 dní. Odhlášení je možné na konci každého vydání. Newsletter objednávejte na této adrese.