Reklama

V únoru spustil deník METRO novou mediální kampaň

V rámci strategie posílení pozice na národním deníkovém trhu zahájil deník METRO novou celostátní mediální kampaň.

Tato kampaň odstartovala 1. února prostřednictvím outdooru (tramvaje, autobusy) a s využitím tiskové inzerce v široké řadě magazínových titulů s důrazem na lifestylové časopisy.

„Kampaň je zacílena na mladé aktivní městské obyvatele a vizuálně navazuje na komunikační kampaň z předešlých let.“, uvedl Aleš Pýcha, marketingový ředitel METRO Česká republika a.s.

Koncept a vizuál kampaně vytvořilo marketingové oddělení deníku METRO ve spolupráci a agenturou Česka produkční s.r.o., fotografoval Jaroslav Šimandl.

– red –

Čtěte také

  1. Akviziční specialista
    Praha | 40000 - 60000 Kč za měsíc
  2. Recruiter/Betreuer pro Německou firmu Humanus Personalservice
    Nördlingen | 2080 EUR za měsíc
  3. Koordinátor/ka promo akcí - možnost práce Z domova
    Modletice
  4. Obchodní ředitel, HPP, auto, benefity
    Brno | 70000 - 130000 Kč za měsíc
  5. Specialista na digitální obsah a vizualizaci iiot
    Brno-Ostrovačice | od 50 000 Kč výše
Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!