Poštovní spořitelna přinesla na český bankovní trh nový koncept péče o klienty. Od 1. února ustavila novou pozici ve vrcholném vedení banky: ředitele péče o klienta a ombudsmana. Stává se jím Tomáš Prouza, bývalý náměstek ministra financí.
Koncept péče o klienty v Poštovní spořitelně je v několika ohledech jedinečný. Jednak šíří svého záběru, a jednak tím, že obhájce klientů je členem nejvyššího vedení banky.
„Ředitel péče o klienty má tři hlavní úkoly. Vytvoří strategickou vizi vztahu Poštovní spořitelny a klienta, bude odpovědný za to, že všechny procesy a služby v bance budou klientsky orientované, a bude také obhájcem klientů, tzv. ombudsmanem,“ prohlásil Jan Lamser, člen představenstva ČSOB odpovědný za Poštovní spořitelnu. Role ombudsmana je tedy jen jednou, byť podstatnou, částí práce ředitele klientské péče.
– red –