Skupina GfK oznámila, že po akvizici většinové kapitálové účasti ve společnostech výzkumu trhu na území Latinské Ameriky, došlo k expanzi výzkumu finančního trhu GfK v tomto regionu.
Tento krok rozšiřuje možnosti poskytování globálních služeb výzkumu finančního trhu a pomůže současné klientské základně GfK, lépe poznat či pochopit tržní trendy na území celé Latinské Ameriky a dále také umožní zvýšení služeb GfK pro firmy a podniky fungující v tomto regionu.
Pan Alexander Zeh, který je zodpovědný za výzkum finančního trhu ve střední a východní Evropě, uvedl: “Poté, co jsme naše aktivity v oblasti finančního výzkumu soustředili na Evropu a USA, jsme se nyní zaměřili na expanzi v Latinské Americe, kde chceme využít naše zkušenosti a metody. Ve střední a východní Evropě jsme, a to mimo veškerou pochybnost, vedoucí společností výzkumu trhu po dobu 17 let a proto jsme přesvědčeni, že celá řada dovedností a znalostí, které jsme za tu dobu získali, je vysoce relevantní pro trh v Latinské Americe.”
Společnost GfK se začala zabývat výzkumem finančního trhu před více než 50 lety, přičemž se hlavně soustředila na západní Evropu. V současné době je skupina GfK číslo jedna na tomto trhu v mnoha regionech. Pan Nick Watkins, vedoucí týmu výzkumu finančních služeb skupiny GfK, uvedl, “Tyto nové aktivity představují rozhodující strategický krok směrem k akceleraci procesu globalizace naší divize výzkumu finančního trhu.”
GfK nabídne zákazníkům v regionu Latinské Ameriky řadu produktů a služeb včetně monitorování trhu, kontinuálních studií zdraví značky (brand health tracking), výzkumu spokojenosti zákazníků a jejich loajality, spotřebitelská šetření (usage attitude) a další výzkumné projekty šité na míru jednotlivým zákazníkům.
Aktivity v oblasti Latinské Ameriky bude řídit regionální ředitel pan Jean Christophe Salles, který uvedl: “Uvědomili jsme si, že rostoucí finanční trhy v Latinské Americe nabízejí podobné služby jako v Evropě. Tento trh nás zajímá, jsme odhodláni mu věnovat maximální nasazení a naším cílem je plně využít tyto skvělé obchodní příležitosti.”
– red –