Publikace Management od autorů Bělohlávka, Košťána a Šupleře je určena manažerům, kterým poskytne detailní, vyčerpávající a systematicky uspořádané informace o tom, jak řídit a vést pracovníky. Studentům na podnikatelských a obchodních fakultách, jako první takto obsahově i formálně zpracovaná česká učebnice.
Čtenář se dozví:
- co spadá pod pojem management
- jaké existují teorie řízení a přístupy k řízení
- že role každého jedince v organizaci je jedinečná a jak vytvářet harmonické vztahy mezi lidmi ve firmě
- co je organizační kultura a jak řídit např. kulturní změny
- jak má probíhat efektivní plánování, jaké jsou jeho zásady
- proč by měla být organizační struktura optimální a jak toho dosáhnout
- jaké slabiny kontrolních procesů se v praxi vyskytují nejčastěji a jak se jim vyhnout
- které metody můžete využít při stanovování strategie organizace
- jak řídit firmu marketingově, co vám prozradí tzv. vnitřní i vnější analýza
- které činnosti zahrnuje finanční řízení
- proč řízení lidských zdrojů patří k nejdůležitějším, jak hodnotit i rozvíjet pracovníky
- jaké známe nástroje a metody řízení jakosti
- že logistika ovlivňuje řadu dalších firemních činností, jak logistické procesy vyvážit
- z jakých příčin vznikají v organizaci krize a jak je co nejúčelněji eliminovat
- které taktiky, kroky i techniky se osvědčují při zavádění a řízení změn
- jaké jsou klasické znaky špatně řízeného času, jak se vyhnout špatným návykům
- jak efektivně komunikovat a vhodně motivovat
- proč není na první pohled snadné připravit a provést prezentaci tak, aby co nejlépe splnila svůj účel
- že delegování má svá pravidla a jak při něm správně postupovat
- které typy koučování se nám nabízejí a pro jaké situace se nejlépe hodí
- jak rozhodovat a řešit problémy, jaké techniky a styly můžeme kdy využít
Kniha nabízí množství příkladů z českého a slovenského prostředí, v textu se setkáte s příběhy, které proběhly v domácích firmách, s lidmi, jež autoři potkali během své poradenské praxe.
Publikace je pestře členěna, aby čtenář problematiku co nejlépe pochopil. Výklad jej seznámí s poznatky v oblasti, otázky se snaží aplikovat naučené vědomosti na problémy. Případové studie si již žádají, aby čtenář téma zvládl a byl schopen samostatně postupovat v reálných podmínkách. Otázky k případové studii jej navádějí při řešení případové studie a možné modely řešení nalezne potom na konci knihy.
Kniha vyšla v nakladatelství Computer Press
František Bělohlávek, Pavol Košťan, Oldřich Šuleř: Management
pevná vazba
formát knihy: 210 mm x 297 mm
736 str. plnobarevných
Datum vydání: listopad 2006
Prodejní kód: KE0191
ISBN: 80-251-0396-X, EAN: 9788025103968