Reklama

Dimar pro Citibank

Pro společnost Citibank Česká republika realizovala direct marketingová agentura Dimar ve spolupráci s TNT Post ČR s.r.o. pilotní projekt drop mailu.

Citibank se v tomto případě rozhodla komunikovat na cílovou skupinu „úspěšní a bohatí“. Proto samotnému drop mailu předcházel ze strany agentury výběr a segmentace této cílové skupiny. Modelování cílové skupiny a samotný výběr konkrétních adres byl proveden pomocí geomarketingu a jeho nástroje „Mozaika“ a pro klienta tak byla vytvořena na míru šitá databáze „úspěšných a bohatých“ v regionech Praha, Brno a Plzeň.

Ve předem vybraných lokalitách poté distributoři TNT Post doručovali do schránek vytipovaných adresátů drop mail s finanční nabídkou Citibank. Samotné zpracování drop mailu bylo velmi povedené, neboť zásilka připomínala bonboniéru plnou lákavých dobrot. I takto kreativně mohou být koncovým zákazníkům nabídnuty finanční produkty. Autorem materiálů pro Citibank byla agentura Thamesdown.

Dimar dále pro Citibank zajistil kompletní správu databáze a databázový management.

– red –

Čtěte také

  1. Jsi nadšenec do elektra? Pojď pracovat k nám (40 - 60.000 Kč)
    Frýdek-Místek | 40000 - 60000 Kč za měsíc
  2. Obchodní zástupce pro hokejovou značku (celá ČR)
    Plzeň | 30000 - 70000 Kč za měsíc
  3. Trade Marketing Specialist
    Praha
  4. Obchodní manažer pro prodej reklamy v mobilních aplikacích
    Bratislava
  5. Moderátor/ka živého vysílání – studio ve Zlíně | až 35 000 Kč
    Zlín | 29000 - 35000 Kč/měsíc
Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!