Pro společnost Citibank Česká republika realizovala direct marketingová agentura Dimar ve spolupráci s TNT Post ČR s.r.o. pilotní projekt drop mailu.
Citibank se v tomto případě rozhodla komunikovat na cílovou skupinu „úspěšní a bohatí“. Proto samotnému drop mailu předcházel ze strany agentury výběr a segmentace této cílové skupiny. Modelování cílové skupiny a samotný výběr konkrétních adres byl proveden pomocí geomarketingu a jeho nástroje „Mozaika“ a pro klienta tak byla vytvořena na míru šitá databáze „úspěšných a bohatých“ v regionech Praha, Brno a Plzeň.
Ve předem vybraných lokalitách poté distributoři TNT Post doručovali do schránek vytipovaných adresátů drop mail s finanční nabídkou Citibank. Samotné zpracování drop mailu bylo velmi povedené, neboť zásilka připomínala bonboniéru plnou lákavých dobrot. I takto kreativně mohou být koncovým zákazníkům nabídnuty finanční produkty. Autorem materiálů pro Citibank byla agentura Thamesdown.
Dimar dále pro Citibank zajistil kompletní správu databáze a databázový management.
– red –