Marketing

INTERSPORT usiluje o vedoucí pozici na českém trhu

INTERSPORT, mezinárodní obchodní organizace se zaměřením na sportovní zboží, si dala za cíl získat do roku 2010 vedoucí pozici na českém trhu. Oznámila to mateřská společnost INTERSPORT Österreich, která v rámci INTERSPORT International Corporation, působící ve 33 zemích světa, patří k nejúspěšnějším společnostem a je držitelkou licence pro Česko, Slovensko a Maďarsko. V hlavním městě navíc otevře v březnu prodejnu s nejrozsáhlejším sortimentem sportovního zboží v České republice.

INTERSPORT otevřel svých prvních 10 specializovaných prodejen na českém trhu v roce 2001, a to v Brně, Chebu, Chomutově, Jilemnici, Kladně, Písku, Praze, Třebíči, Uherském Brodě a ve Vsetíně. Do roku 2005 se jejich počet zvýšil na 14. V uplynulém roce 2006 pak byl zahájen prodej v 8 dalších městech – v Pardubicích, Táboře, Praze-Butovicích, Ostravě, Zlíně, Lounech, Praze-Ruzyni a v Praze-Průhonicích. V České republice je tak již 22 obchodů INTERSPORT.

Nabídka zákazníkům zahrnuje kompletní sortiment sportovního zboží světových značek i exkluzivní privátní značky INTERSPORT. Prodejní plocha každého obchodu činí v průměru přibližně 1000 m². Počet zaměstnanců dosahuje podle velikosti prodejen až 35 osob. Jednotlivé obchody vedou franšízanti z České republiky a Rakouska.

Některé ze stávajících obchodů v České republice projdou v letošním roce adaptací, aby odpovídaly vysokým požadavkům, které INTERSPORT klade na své prodejny.

Dalším významným krokem bude otevření nové vlajkové prodejny INTERSPORT v hlavním městě. Ve známé pražské nákupní pasáži Myslbek tak od poloviny března vznikne největší specializovaný obchod, kde bude INTERSPORT na ploše 3700 m2 prezentovat nejrozsáhlejší sortiment sportovních potřeb v České republice.

Otevření dalších prodejen INTERSPORT v České republice se chystá. Cílem společnosti INTERSPORT je získat do roku 2010 vedoucí pozici na trhu v České republice. K tomu by měl přispět zejména důsledný postup při následné expanzi.

Se 4850 prodejnami ve 33 zemích na čele celosvětového obchodu se sportovním zbožím
Organizaci INTERSPORT International Corporation (IIC) se sídlem ve švýcarském Bernu založilo v roce 1968 deset evropských nákupních organizací z Rakouska, Německa, Francie, Norska, Švýcarska, Švédska, Belgie, Dánska, Itálie a Nizozemska a dnes je s více než 4850 obchody zastoupena ve 33 zemích. Díky 45 milionům zákazníků a obratu přesahujícímu 7,7 miliard eur ročně představuje INTERSPORT největší maloobchodní organizaci se sportovními potřebami na světě.

Struktura organizace INTERSPORT International je jednoduchá a staví především na blízkém kontaktu se zákazníky. Majitelé obchodů INTERSPORT po celém světě jsou členy národní, popř. jiné příslušné společnosti INTERSPORT, která je součástí mateřské INTERSPORT International Corporation.

● Andorra ● Belgie ● Bosna a Hercegovina ● Bulharsko ● Česko ● Dánsko ● Finsko ● Francie ● Chorvatsko ● Irsko ● Island ● Itálie ● Kanada ● Lichtenštejnsko ● Lucembursko ● Maďarsko ● Německo ● Nizozemsko ● Norsko ● Polsko ● Rakousko ● Rumunsko ● Rusko ● Řecko ● Slovensko ● Slovinsko ● Srbsko a Černá Hora ● Španělsko ● Švédsko ● Švýcarsko ● Turecko ● Velká Británie

Největší a nejúspěšnější obchodní firma se sportovním vybavením v Rakousku
Více než 37 000 zákazníků denně a přes milion registrovaných stálých zákazníků činí ze společnosti INTERSPORT číslo jedna v rakouském obchodě se sportovními potřebami – a to již více než 40 let. Jako největší a nejúspěšnější obchodní firma v daném segmentu v Rakousku má INTERSPORT 140 členů a partnerů na 280 místech a celkovou prodejní plochu přesahující 220 000 m². Skupina INTERSPORT Österreich poskytuje práci přibližně 5000 zaměstnanců a vzhledem ke své strategii růstu je považována za důležitý hospodářský faktor. Obrat společnosti činil v obchodním roce 2005/2006 celkem 643 milionů eur (v roce 2004/2005 to bylo 575 milionů eur).

Důsledné uskutečňování expanze do střední a východní Evropy
Po více než 40 letech zkušeností v obchodě se sportovním zbožím v Rakousku a na mezinárodním trhu lze také u prodejen INTERSPORT v České Republice, na Slovensku a v Maďarsku očekávat velkou míru pozitivního přijetí ze strany zákazníků. Ve zmiňovaných zemích uplatňuje společnost rakouský franšízový koncept s požadavky na poskytování maximálně kvalitních služeb svým zákazníkům.¨

Snahou společnosti INTERSPORT je dosáhnout do roku 2010 v ČR, Maďarsku a na Slovensku dominantního postavení na trhu, tj. 30% podílu. V současné době má INTERSPORT ve středo- a východoevropských zemích 25 partnerů s více než 45 obchody a celkovou prodejní plochou 35 000 m².

Přední mezinárodní značky a exkluzivní privátní značky INTERSPORTU
Motto značkové politiky společnosti INTERSPORT zní „silná značka – velký výběr – nízká cena“. Nabídka prodejen INTERSPORT zahrnuje exkluzivní privátní značky, které představují nejvyšší kvalitu za příznivé ceny, a rovněž značky všech uznávaných mezinárodních výrobců. Tento vyvážený sortiment odpovídá vysokým požadavkům zákazníků. Každá prodejna INTERSPORT nabízí inovované zboží a sleduje aktuální trendy na mezinárodním trhu se sportovními potřebami. Při výběru svých dodavatelů a partnerů INTERSPORT uplatňuje přísná kritéria, například pokud jde o pracovní podmínky nebo ochranu životního prostředí. svým zákazníkům.¨

Na základě dohod uzavřených s národními společnostmi garantuje INTERSPORT svým zákazníkům, kterých je denně po celém světě více než 150 000, že jim bude prostřednictvím mezinárodního zákaznického servisu v jakékoli prodejně INTERSPORT na světě v případě vady výrobku poskytnuta pomoc – bez ohledu na to, v jakém obchodě celosvětové sítě INTERSPORT bylo zboží zakoupeno. Další dohody se týkají garance nejlepší ceny, výměny zboží, odborného poradenství a záruky značky.

Optimálně vytvořený projekt v souladu s potřebami místních zákazníků
Specializovaní obchodníci společnosti INTERSPORT jsou samostatní podnikatelé, kteří velmi dobře znají trh v místě svého působení. Franšízový systém jim ponechává dostatečnou volnost a umožňuje velkou míru individuality. To platí také pro trhy v Česku, na Slovensku a v Maďarsku. svým zákazníkům.¨

Díky společnému celosvětovému nákupu nabízejí všechny obchody INTERSPORT svým zákazníkům výběr z více než 400 značek a až 150 000 sportovního zboží – vybavení a oblečení.

Prodejny INTERSPORT jsou vybaveny podle potřeb dané lokality, a v závislosti na regionálním trhu se tedy od sebe liší svou velikostí a sortimentem.

Pro 5000 zaměstnanců se stala jejich hobby povoláním
S expanzí společnosti v České republice souvisí i vznik nových pracovních míst. V současné době je v síti prodejen INTERSPORT ve zmiňovaných zemích (ČR, Rakousko, Slovensko a Maďarsko) zaměstnáno přibližně 5000 lidí s vlastními zkušenostmi z oblasti sportu a výbornými znalostmi nabízeného a stále se rozšiřujícího sortimentu. Jen tak mohou zaměstnanci poskytovat zákazníkům cenné rady a doporučení a motivovat je, aby se více věnovali sportu a zdravému pohybu.

INTERSPORT, to jsou emoce a radost z pohybu
INTERSPORT není jen největší celosvětová síť specializovaných obchodů se sportovním vybavením a oblečením, ale jsou to i emoce a radost z pohybu. Desítky let zkušeností z INTERSPORTu učinily odborníka na sport. Společnost IIC si svou zodpovědnost na tomto poli působení uvědomuje, a proto dbá na časté inovace, ovšem při zachování maximální pestrosti nabídky a příznivého poměru cen a nabízených služeb, včetně důrazu na poskytování kompletního servisu.

Zatímco řada obchodníků se sportovním zbožím chce „jen prodávat sportovní vybavení“, zájem společnosti INTERSPORT jde mnohem dál. Motto, z nějž INTERSPORT vychází, zní: „S inspirací máme náskok.“ Jako firma dominující trhu považuje INTERSPORT motivaci zákazníků k tomu, aby se více věnovali pohybu, za svou společenskou zodpovědnost. Každý by měl vědět, že stačí jen troška pohybu, aby život výrazně získal na kvalitě.

– red –

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!