Knihy

Kniha „Marketing – očima světových marketing manažerů“

V čem je publikace zajímavá? Autoři knihy popisují marketing, jenž se týká skutečných lidí z masa a kostí, kteří musí přijímat obtížná rozhodnutí; zabývají se nejlepšími způsoby, jak vytvořit nový produkt nebo jak učinit produkt natolik neodolatelným, že z prodejních regálů mizí přímo před očima.
Titul je určen pro marketing manažery, kteří se chtějí seznámit se zkušenostmi a nápady svých západních kolegů a pro studenty ekonomických a obchodních vysokých škol, kteří ocení nově a přitažlivě pojatou marketingovou učebnici.

V knize se čtenář dozví:

  • co je hodnota a co předmět marketingu
  • jaké kroky obnáší strategické a jaké tzv. funkční plánování
  • jak provádíme analýzu vnějšího i vnitřního prostředí
  • čím se vyznačuje globální marketing
  • která fakta nám odhalí marketingový průzkum a jak co nejlépe pracovat s marketingovými informacemi
  • proč bychom měli detailně znát chování spotřebitelů a dokázat předvídat, jak se budou lidé rozhodovat
  • jak a proč nakupují organizace
  • co je cílový marketing a jak řídit vztahy se zákazníky
  • jak vyvíjet nové produkty
  • že plánování produktu by mělo probíhat v určitém sledu a jak to udělat, aby bylo co nejefektivnější
  • čím se vyznačují služby a tzv. nehmotné produkty
  • jak stanovit cenu adekvátní pro zákazníka
  • v čem nám pomůže tzv. integrovaná marketingová politika a interaktivní marketing
  • co udělat pro to, aby reklama přinesla potřebné výsledky
  • proč je nezbytná tzv. podpora prodeje, jak řídit prodej osobní i pultový
  • jaké známe typy distribučních kanálů a jak realizovat kvalitní i nákladově úměrnou distribuci
  • jaká pravidla bychom měli dodržovat při maloobchodním prodeji.

Kniha vyšla v nakladatelství Computer Press.

Marketing – Očima světových marketing manažerů
Michael R. Solomon, Greg W. Marshall, Elnora W. Stuart
pevná vazba
formát knihy: 210 mm x 297 mm
512 stran černobílých
96 str. plnobarevných
Datum vydání: listopad 2006
Prodejní kód: KE0378
ISBN: 80-251-1273-X, EAN: 978-80-251-1273-1

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!