Služby

Philip Kotler přebírá záštitu nad Marketérem roku

Patronem druhého ročníku soutěže Marketér roku 2006 vyhlášeného letos v květnu Českou marketingovou společností se stal guru strategického marketingu Philip Kotler, který minulý rok přijal z rukou předsedkyně ČMS titul čestného marketéra roku.

Po úspěšném průběhu prvního ročníku je opět hlavním cílem této soutěže přispět k rozvoji marketingu ve všech oblastech jeho uplatnění v Česku, popularizovat významné osobnosti z oblasti marketingu, prezentovat jejich odborné schopnosti a zásluhy. Pořadatelé chtějí seznámit odbornou veřejnost s marketingovými pracovníky, kteří se podílejí na úspěšném rozvoji firmy či instituce i na rozvoji marketingu obecně, jsou schopnými manažery v oblasti marketingu, využívají moderních metod řízení jak v oblasti strategicko-taktické, tak v realizační sféře a jejich práce má ohlas mezi odborníky.

– red –

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!