Na programu červnového Marketingového klubu ČR ve čtvrtek 13.6.2002 v 18 hodin v salónku restaurace Mánes bude téma „Budování značky“.
Řízené diskuse se zúčastní Václav Fischer, ředitel a majitel cestovní kanceláře Fischer a Marie Přibová, MPM-Marie Přibová Marketing. Dalšími hosty budou Tomáš Avrat, marketingový manažer – Hartman Rico a Miroslav Leština, generální ředitel Budějovického měšťanského pivovaru – Samson. Sponzorem večera (s malým občerstvením) bude společnost Laktos a.s.
Struktura vystoupení Doc. Marie Přibové, CSc a p. Tomáše Avrata, Hartmann-Rico.
Může následující firma ohrozit vůdce trhu? Aneb platí i v marketingu, že David přemůže Goliáše?
- Firma Hartmann-Rico dodává na trh značky Ria, Fixies a Bell a se všemi je v pozici následující firmy. Jejím cílem a úkolem je zvýšit svůj podíl na trhu, který stagnuje.
- Firma zvolila cestu posílení zdraví svých značek.
- Zlepšit zdraví značky znamená značce detailně rozumět = mít k dispozici relevantní informace o značky.
- Z relevantních informací už je jen krok k „manažerské“ soustavě ukazatelů zdraví značky, které jsou efektivním nástrojem řízení značky.