Společnost Lee Cooper, exkluzivní anglický výrobce denimu, oznámila svůj záměr rozšířit svoji maloobchodní značku do celého světa. Série otevření nových obchodů souvisí s novou identitou detailů, navržených společností Catamaran Partnership z Londýna, a je založena na nové kreativní kampani s názvem Průmysl, síla, život, práce (Industry, Strength, Life, Work) navržené pro společnost Lee Cooper reklamní agenturou Gyro z Philadelphie.
Agresivní harmonogram maloobchodního prodeje zahrnuje různé formáty jako například shop-in-shop (obchod v obchodě), maloobchodní odbytiště a koncepci otevírání nových prodejen během příštích šesti měsíců v 7 klíčových lokalitách ve Velké Británii a Evropě, s dvěma způsoby pojetí otevření obchodů v historické části Curychu v Rosengasse a nejprestižnější oblasti pro maloobchod s denimem v antverpském Kammenstraatu.
Dlouhodobé ambice zahrnují koncepci obchodů v centru Londýna, pro které jsou v současné době hledány vhodné lokality. Kromě rozšiřování aktivit v Evropě, bude společnost Lee Cooper navazovat na ambiciózní rozmach obchodů v Indii a Číně v roce 2007.
Aby skutečně dosáhla svého cíle, jmenovala společnost Lee Cooper bývalého ředitele maloobchodu pro východní Evropu Davida Maddisona ze společnosti Nike, vedoucím pro maloobchodní operace v Evropě a Susanne Williamsovou ze společnosti Timberland projektovou manažerkou pro maloobchod. Společně se stávajícím týmem budou zodpovídat za realizaci koncepce designu obchodů a dohlížet nad bezproblémovým otevřením účtů ve Velké Británii a dalších zemích.
Peter Baker, vedoucí maloprodeje, hovoří o ambicích této značky, stát se do konce roku 2007 významným maloprodejcem: „Společnost Lee Cooper má tradici maloobchodu již 98 let. My stavíme na těchto zkušenostech a znalostech, abychom posílili naši přítomnost ve všech třech maloobchodních oblastech.“
Obchody společnosti Lee Cooper mají významnou roli v udržování hlavního směru maloobchodu likvidací zásob z minulých sezón prostřednictvím kontrolovaného kanálu. Zatímco obchody s plnou cenou budou nabízet nejnovější zboží z kolekcí Red Diamond, Authentic a Platinum. Nabízet budou rovněž kolekci Gold, exkluzivní řadu, která byla dříve ke koupi pouze v Izraeli. Ačkoli v minulosti představovala značka Lee Cooper především značku pro muže, v současné době tvoří nabídka mužské módy pouhých 60 procent, zatímco zbytek představují výrobky pro ženy.
První prodejna byla otevřena 4. listopadu ve Fleetwoodu, prodejna Fashion Fish 11. listopadu. Jedná se o první obchod ve Švýcarsku od té doby, co společnost Lee Cooper získala zpět své obchodní aktivity jako pobočka. Prodejny Gunwhalf quays v Portsmouthu a Rosada v Holandsku budou otevřeny tento týden. Rok bude zakončen otevřením prodejny ve francouzském Roubaix.
Na konci listopadu bude otevřen jeden z prvních obchodů od šedesátých let v antverpském Kammenstraatu, a poté bude následovat obchod v curyšském Rosengasse začátkem prosince. Oba obchody budou otevřeny slavnostně. Obchod v Antverpách bude mít prodejní plochu kolem 85 m2 a obchod v Curychu 240 m2 a bude se rozkládat na dvou podlažích. Oba obchody budou představovat celodenní nabídku společnosti Lee Cooper, včetně dražší řady Platinum a souvisejících výrobků jako jsou košile, pletená móda, bundy a doplňky.
– red –