Obchod

Lee Cooper zveřejnila své globální plány pro maloobchod

Společnost Lee Cooper, exkluzivní anglický výrobce denimu, oznámila svůj záměr rozšířit svoji maloobchodní značku do celého světa. Série otevření nových obchodů souvisí s novou identitou detailů, navržených společností Catamaran Partnership z Londýna, a je založena na nové kreativní kampani s názvem Průmysl, síla, život, práce (Industry, Strength, Life, Work) navržené pro společnost Lee Cooper reklamní agenturou Gyro z Philadelphie.

Agresivní harmonogram maloobchodního prodeje zahrnuje různé formáty jako například shop-in-shop (obchod v obchodě), maloobchodní odbytiště a koncepci otevírání nových prodejen během příštích šesti měsíců v 7 klíčových lokalitách ve Velké Británii a Evropě, s dvěma způsoby pojetí otevření obchodů v historické části Curychu v Rosengasse a nejprestižnější oblasti pro maloobchod s denimem v antverpském Kammenstraatu.

Dlouhodobé ambice zahrnují koncepci obchodů v centru Londýna, pro které jsou v současné době hledány vhodné lokality. Kromě rozšiřování aktivit v Evropě, bude společnost Lee Cooper navazovat na ambiciózní rozmach obchodů v Indii a Číně v roce 2007.

Aby skutečně dosáhla svého cíle, jmenovala společnost Lee Cooper bývalého ředitele maloobchodu pro východní Evropu Davida Maddisona ze společnosti Nike, vedoucím pro maloobchodní operace v Evropě a Susanne Williamsovou ze společnosti Timberland projektovou manažerkou pro maloobchod. Společně se stávajícím týmem budou zodpovídat za realizaci koncepce designu obchodů a dohlížet nad bezproblémovým otevřením účtů ve Velké Británii a dalších zemích.

Peter Baker, vedoucí maloprodeje, hovoří o ambicích této značky, stát se do konce roku 2007 významným maloprodejcem: „Společnost Lee Cooper má tradici maloobchodu již 98 let. My stavíme na těchto zkušenostech a znalostech, abychom posílili naši přítomnost ve všech třech maloobchodních oblastech.“

Obchody společnosti Lee Cooper mají významnou roli v udržování hlavního směru maloobchodu likvidací zásob z minulých sezón prostřednictvím kontrolovaného kanálu. Zatímco obchody s plnou cenou budou nabízet nejnovější zboží z kolekcí Red Diamond, Authentic a Platinum. Nabízet budou rovněž kolekci Gold, exkluzivní řadu, která byla dříve ke koupi pouze v Izraeli. Ačkoli v minulosti představovala značka Lee Cooper především značku pro muže, v současné době tvoří nabídka mužské módy pouhých 60 procent, zatímco zbytek představují výrobky pro ženy.

První prodejna byla otevřena 4. listopadu ve Fleetwoodu, prodejna Fashion Fish 11. listopadu. Jedná se o první obchod ve Švýcarsku od té doby, co společnost Lee Cooper získala zpět své obchodní aktivity jako pobočka. Prodejny Gunwhalf quays v Portsmouthu a Rosada v Holandsku budou otevřeny tento týden. Rok bude zakončen otevřením prodejny ve francouzském Roubaix.

Na konci listopadu bude otevřen jeden z prvních obchodů od šedesátých let v antverpském Kammenstraatu, a poté bude následovat obchod v curyšském Rosengasse začátkem prosince. Oba obchody budou otevřeny slavnostně. Obchod v Antverpách bude mít prodejní plochu kolem 85 m2 a obchod v Curychu 240 m2 a bude se rozkládat na dvou podlažích. Oba obchody budou představovat celodenní nabídku společnosti Lee Cooper, včetně dražší řady Platinum a souvisejících výrobků jako jsou košile, pletená móda, bundy a doplňky.

– red –

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!