Dne 8. listopadu 2006 se uskutečnila certifikace marketingových odborníků, která potvrzuje „nejen vysokou úroveň odborné způsobilosti ve specializaci, kterou si uchazeči zvolili, ale také zájem o český marketing a jeho dlouhodobý rozvoj.“
Základním kritériem pro udělení certifikátu je posouzení kvality a výkonnosti marketingových odborníků, jejich aktivní podíl na prosperitě firmy.
Dle pravidel certifikačního řízení má certifikát platnost tři roky. Po třech letech, požádá-li držitel certifikátu o prodloužení (prolongaci) certifikátu a splní požadavky prolongace, Česká marketingová společnost prodlouží jeho platnost na další tři roky.
Seznam 12 marketingových odborníků:
Ing. Miroslav Brábník, CSc. , nezávislý lektor a konzultant, lektor pro marketing
Ing. Karel Hyndrák, nezávislý lektor a konzultant, lektor pro marketing
Ing. Jiří Jelínek, ředitel společnosti update.software, s.r.o., marketingový poradce
PhDr. Cecílie Klevarová, CSc., ředitelka společnosti Bercil Consulting, lektor pro marketing
Ing. Marcel Kubášek, ředitel poradenské agentury RMC, marketingový poradce
Ing. Pavel Marek, ředitel reklamní agentury Marco, s.r.o. marketingový specialista
doc. Ing. Václav Nétek, CSc., docent VŠB – TU, marketingový manažer
Ing. Otakar Ožana, ředitel společnosti OCHI INŽENÝRING, s. r. o., marketingový manažer
Ing. Helena Vlčková, ředitelka pro jakost LOM Praha, s.p., marketingový manažer
Ing. Jan Volf, nezávislý lektor a konzultant, marketingový specialista
doc. PhDr. Jitka Vysekalová, Ph.D., ředitelka společnosti JV – PL Marktest, předsedkyně ČMS, marketingový poradce
Ing. Pavel Zemene, ředitel společnosti Plastochem Praha, s. r. o. , marketingový manažer
Příští certifikace se uskuteční na jaře roku 2007.
– red –