Jen tři jednoduché kroky a jste u cíle. Nejrychlejší cestu k přehledným informacím o službách, dodavatelích a výrobcích nabízí svým uživatelům profesionální vyhledavač WLW. A aby to bylo ještě jednoduší, vyvinul během října WLW pro své uživatele speciální nástrojovou lištu – toolbar. Vyhledávání v profesionální databázi WLW je tedy ještě komfortnější. Toolbar umožňuje po nainstalování vyhledávat v databázi WLW přímo z internetového prohlížeče bez navštívení homepage vyhledávače.
WLW – Toolbar je na míru šitý pravidelným a častým uživatelům, při jeho navrhování programátoři WLW vycházeli přímo z požadavků svých uživatelů. Rozhodně tedy toolbar ocení všichni, kteří často vyhledávají dodavatele, služby či zboží. Toolbar je samozřejmě zdarma ke stažení na webových stránkách WLW.
Toolbarem však podzimní aktivity WLW rozhodně nekončí, právě naopak. Právě byl ukončen rozsáhlý výzkum, ve kterém uživatelé sdělovali své postřehy a upřesňovali své potřeby z hlediska profesionálního B2B vyhledávání. Z výsledků průzkumu vyplývá, že většina uživatelů oceňuje kvalitu, přehlednost a systematičnost databáze WLW. Pro více než 60% uživatelů představuje WLW nejsnadnější způsob k vyhledávání vhodných dodavatelů.
„Je pro nás velmi důležité, že naši uživatelé oceňují právě přehlednost a systematičnost ve vyhledávání na WLW neboť těmto věcem věnujeme největší pozornost a neustále je zlepšujeme,“ říká k průzkumu marketingový ředitel WLW František Grunt.
I když jsou uživatelé zvyklí na kvalitu, čistotu prostředí a profesionalitu vyhledavače WLW, není nikdy na škodu je připomenout. V českých a slovenských mediích právě probíhá podzimní kampaň. „Pro kampaň jsme zvolili dynamický formát bannerů, který vtipnou cestou poukazuje na výhody hledání v databázi WLW,“ dodává Grunt.
WLW profesionální vyhledavač je pro své uživatele jistotou kvalitních informací už od svého startu v České republice a na Slovensku v roce 1995. Téměř okamžitě si svou profesionalitou získal postavení lídra mezi B2B vyhledavači. Firma WLW poskytuje kvalitní a přesné informace v čistém prostředí bez jakékoli reklamy.
– red –