Na evropský trh byla uvedena nová služba nabízející soubor aktivit z oblasti media relations, které jsou v lokálních jazycích dodávány do 24 evropských zemí a přitom koordinovány a účtovány z jednoho centrálního místa. Media Centre Europe (www.mediacentreeurope.com) je příležitostí především pro PR společnosti, které potřebují vyplnit mezeru ve svých evropských PR aktivitách. Media Centre Europe nabízí PR firmám možnost dodávat svým technologickým zákazníkům kompletní, vysoce kvalitní PR projekty či dlouhodobé služby s plnohodnotnou lokální podporou.
Služby, které jsou dostupné na základě platby za jednotlivé projekty, zahrnují: distribuce zpráv, tvorbu odborných článků, media monitoring, lokální tiskový kontakt (Press Office Lite), Online PR, výjezdy novinářů, tvorbu lokálních případových studií a zajišťování produktových recenzí. Všechny služby jsou dostupné za pevné ceny, jež jsou specifikované ve standardním evropském ceníku.
Příkladem již realizovaných služeb Media Centre Europe je např. organizování výjezdu 6 novinářů ze čtyř zemí na tiskovou konferenci do Prahy, probíhající organizace 4 novinářů ze čtyř zemí na konferenci v Cannes konanou v listopadu, zajištění produktových recenzí a případových studií pro klienta z oblasti storage médií a další.
Media Centre Europe disponuje týmem profesionálů se silnou expertízou v oblasti high-tech, kteří jsou fyzicky přítomni v 16 zemích a schopni dodávat služby ve 24 zemích s celkovou populací zahrnující přes 500 milionů obyvatel: Velká Británie, Irsko, Francie, Německo, Nizozemí, Belgie, Lucembursko, Rakousko, Švýcarsko, Itálie, Španělsko, Portugalsko, Řecko, Dánsko, Švédsko, Norsko, Finsko, Česká republika, Slovensko, Polsko, Maďarsko, Bulharsko, Turecko a Izrael. V blízké budoucnosti se nabídka rozšíří i na další trhy.
Avšak nejen PR firmy mohou těžit z výhod Media Centre Europe. Těchto služeb mohou také využívat IT společnosti, které již využívají jednu nebo více PR agentur na vybraných trzích a hledají způsob jak zajistit PR kampaň nebo dlouhodobé PR služby v dalších zemích.
„Koncept Media Centre Europe vznikl v důsledku potřeb PR firem, které projevily zájem o evropské PR kapacity společnosti BondPR,“ řekl Tom Burgess, iniciátor Media Centre Europe. „Tak jsme učinili ze souboru těchto služeb komoditu, vytvořili velmi atraktivní cenové podmínky a vybudovali novou značku, která je pro naše PR partnery přijatelnější než název jiné PR společnosti. Koncept bude jistě také zajímavý pro společnosti, které již mohou mít PR agenturu, ale potřebují realizovat další projekty na nových trzích. S Media Centre Europe mají PR společnosti a klienti přístup k evropským PR kapacitám již dnes a mohou začít budovat mediální vztahy prostřednictvím jak tradičních tak online médií po celé Evropě.“
– red –