OBI přichází jako první na trh s poskytováním doživotních záruk na vybrané zboží v segmentu DIY (Do It Yourself – udělej si sám). Aktuálně mohou zákazníci získat zahradní rýč s celoživotní zárukou za 499.- korun.
OBI tak reaguje na v poslední době diskutovanou otázku etiky v reklamě. Touto nabídkou chce OBI dokázat, že díky svým zkušenostem, vstřícné zákaznické politice a etickému jednání může zákazníkům nabídnout služby na nejvyšší úrovni.
„Podle našeho názoru je možné poskytovat zákazníkům opravdu špičkové služby za dobré ceny i v tak konkurenčně náročném odvětví, jakým je oblast hobby produktů. OBI nemá zapotřebí připravovat klamavé reklamní kampaně za účelem přilákání zákazníků – umíme se odlišit kvalitní nabídkou s bezkonkurenčním poměrem cena versus užitná hodnota,“ říká Zdeněk Holub, ředitel marketingu OBI. „ Naše služby jsou standardně na stejně vysoké úrovni ať už nakupujete v Německu, v Rakousku, v Itálii nebo v Ostravě.“