Od října 2006 začaly Marketingové noviny exklusivně uveřejňovat jednotlivé kapitoly z nové knihy Moderní pojetí marketingu pro praxi od autora Ludvíka Čichovského. Další díl bude k dispozici ve formátu pdf pro všechny odběratele Newsletteru v pondělí dne 6.11. 2006.
Ukázka z další kapitoly: Řízení marketingového výkonu metodou BSC
Efektivní řízení výkonu jakékoliv činnost a procesu bylo a je snem každého manažera řídícího core business (=stěžejního podnikatelského zaměření podniku) s využitím marketingové podnikatelské filosofie tvorby hodnot pro adresné trhy), workflow (= rozhodující hodnototvorné řetězce), projekty (= soubory procesu) procesy (= činnosti, které transformují vstupy na realizační hodnoty tj. výstupy) a zdroje jako vstupy do procesu, projektu, workflow i core businessu.
Newsletter je e-mail, který je rozesílán každé pondělí dopoledne a obsahuje přehled článků za posledních 7 dní. Odhlášení je možné na konci každého vydání. Newsletter objednávejte na této adrese.