Internet

Crazy Tomato spouští nový Pay-per-Action reklamní systém TomatoEdge

Společnost Crazy Tomato, přední společnost působící na trhu s mobilním obsahem, spustila nový Pay-per-Action (PPA) reklamní systém TomatoEdge. TomatoEdge je absolutní novinkou v tom ohledu, že v jednom balíku kombinuje internetovou reklamu i mobilní marketing. Výrazně se tak liší od zavedených Pay-per-Click systémů typu Google Adwords.

Zkušenost ze světa ukazuje to, že nejúspěšnější formy inzerce nejsou pouze pasivně přijímaná reklamní sdělení (tisk, TV), nýbrž reklamní produkty, které přinášejí spotřebiteli přidanou hodnotu. Jedním takovým produktem je právě TomatoEdge www.tomatoedge.cz .

Společnost Crazy Tomato je největším prodejcem mobilního obsahu na českém internetu. Provozuje více než 220 portálů s mobilním obsahem, většinu na bázi partnerského řešení. Denně tyto portály navštíví více než 25.000 unikátních návštěvníků.

Reklamní systém TomatoEdge umožňuje inzerentům umístit na portály Crazy Tomato vlastní brandovaný mobilní obsah (tapety, melodie, hry) tak, aby si jej kterýkoli z našich 25.000 návštěvníků denně mohl stáhnout zdarma na svůj mobilní telefon, stejně jako běžné logo, java hru nebo melodii. Uživatel si vybere obsah, vepíše své telefonní číslo do formuláře a klikne “Odeslat“. Uživatel pak během několika sekund obdrží SMS zprávu s wapovým odkazem (tzv. WapPushLink) a může si daný obsah stáhnout zdarma. Po odeslání je uživatel navíc přesměrován na webové stránky inzerenta.

Inzerent platí pouze za jednu takovouto akci (odtud název Pay-per-Action) a to cenu 4,90 Kč. Za tuto částku inzerent získá např. uživatele, který si nastavil jeho firemní tapetu jako pozadí na svém mobilním telefonu a ještě poté navštívil inzerentovy webové stránky.

Hlavní přínosy pro inzerenta využívající reklamní systém TomatoEdge jsou:

  • Zvýšení návštěvnosti webových stránek, výrazně levnější formou, než např. klasickými bannery
  • Zvýšení povědomí o značce neotřelým kanálem
  • Získání nových zákazníků
  • Vylepšení vnímání značky (inzerent dává spotřebiteli něco zdarma, za co by jinak platil)
  • Přidání marketingové komunikaci více interaktivity

David Němec, Client Service Director, uvádí „ Inzerce prostřednictvím reklamního systému TomatoEdge je vhodná zejména pro společnosti, které cílí na segment 15-25 let. Mezi první pilotní značky reklamního systému patří Red Bull, Rimmel London, pro trošku starší cílovou skupinu od 18 let jsou pak v pilotním programu značky Budějovický Budvar a Nicorette. V budoucnosti se chceme zaměřit na prodej tohoto nového reklamního média především na společnosti s uvedenou cílovou skupinou a to jak přímo, tak i prostřednictvím spolupráce s mediálními a komunikačními agenturami.“

– red –

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!