Reklama

Penzijní fond České pojišťovny startuje podzimní kampaň

V polovině měsíce října začíná reklamní kampaň Penzijního fondu České pojišťovny (PFČP), největšího penzijního fondu v České republice. Kampaň je zaměřena na nové klienty penzijního připojištění, které osloví především televizní spot vysílaný na TV Nova podpořený vybranými podlinkovými nástroji.

„Hlavní část kampaně tvoří nově upravený velmi úspěšný spot PFČP, natočený v prostředí městské tramvaje. Vedle významu našeho fondu v něm zdůrazňujeme především výnosnost spoření a jeho další výhody pro klienty,“ říká Pavel Němec, výkonný ředitel pro obchod a marketing PFČP.

Novým motem kampaně se stal slogan „Získejte více než v bance!“. PFČP tím poukazuje na vyšší výnos penzijního připojištění než jsou výnosy tradičních termínovaných vkladů, což je uvedeno rovněž v dolní části obrazovky.

Produkci úprav spotu zajistila společnost Mather Communications. Upraven byl rozhovor, ve kterém mladík představuje ženě hlavní výhody penzijního připojištění u Penzijního fondu České pojišťovny. Změnily se argumenty, které mají diváky přesvědčit o výhodnosti tohoto produktu. Zatímco dříve PFČP zdůrazňoval zejména vedení účtu penzijního připojištění bez poplatků a možnost platit kdykoliv, v této kampani se zaměřil na státní příspěvek a příležitost pro klienty své peníze si v případě potřeby předčasně vybrat.

Nový obsah spotu namluvil herec Zdeněk Kupka. V packshotu zůstal PFČP věrný Karlovi Drobnému, který namlouvá všechna hlasová sdělení v televizních spotech pro Českou pojišťovnu a její dceřiné společnosti.

– red –

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!