V omnibusovém šetření GfK Praha v souboru 998 náhodně vybraných respondentů na území celé ČR ve věku 15 – 79 let (realizovaném ve dnech 14.– 24. dubna 2006) byla zjišťována spontánní znalost značek ve vybraných sortimentech. Na dotaz na spontánní znalost značek praček uvedli respondenti celkem 50 značek. Z nich je „lídrem“ WHIRLPOOL (47 %). Další místa obsadily značky TATRAMAT (38 %). ROMO (35 %), ZANUSSI (31 %). V omnibusovém šetření GfK Praha v souboru 998 náhodně vybraných respondentů na území celé ČR ve věku 15 – 79 let (realizovaném ve dnech 14.– 24. dubna 2006) byla zjišťována spontánní znalost značek ve vybraných sortimentech.
Na dotaz na spontánní znalost značek praček uvedli respondenti celkem 50 značek. Z nich je „lídrem“ WHIRLPOOL (47 %). Další místa obsadily značky TATRAMAT (38 %). ROMO (35 %), ZANUSSI (31 %).
Dalšími významnými značkami zůstávají Gorenje, Philco, Bosch, Ardo, Indesit a Candy. Ty byly jmenovány v rozmezí 22% – 17 %. Pouze 3,8 % respondentů neuvedlo žádnou značku. Cizí značky znali spíše respondenti mladšího a středního věku, značky tuzemské a „tradiční“ spíše respondenti střední a starší generace.
Graf:
Pračky 04/2006