Obchod

Kiwi slaví 100 let

Péče o obuv je součástí image každého člověka. Chceme dobře vypadat, dobře se cítit a k tomu přispívají také pečlivě ošetřené a skvěle vypadající boty. KIWI nabízí výrobky s dlouhou tradicí a vysokou kvalitou již celé jedno století.

První výrobek značky KIWI spatřil světlo světa v Austrálii v roce 1906, kdy tak William Ramsay pojmenoval leštidlo na obuv vlastní výroby. Později se produkty KIWI rozšířily do celého světa a dnes se prodávají ve více než 200 zemích. Na českém trhu je značka od roku 1994.

„V posledních letech proběhla celosvětová změna image Kiwi, jejímž cílem bylo docílit snadného rozlišení výrobků dle barvy a použití a tím i přehledné komunikace. Výrobky KIWI jsou dnes moderní a přitažlivé pro všechny generace, přestože mají svoji tradici,“ říká Petra Dlouhá, brand manager KIWI (Sara Lee/BDE).

U příležitosti oslav svého výročí bude mít značka KIWI od začátku října až téměř do poloviny prosince promoakce po celé České republice. Dvoučlenný tým bude prezentovat tzv. „Moderní expresní péči o obuv“ a příslušné výrobky. Přímá osobní prezentace bude probíhat u kasových zón a v okolí regálu s výrobky péče o obuv.

Hlavním cílem akce je komunikace se zákazníky, kterým chce značka KIWI vysvětlit a názorně ukázat moderní péči o obuv. Ta spočívá ve třech základních krocích: 1. čištění obuvi (čistící ubrousky KIWI Quick and Clean), 2. ošetření, nakrémování obuvi (samoleštící krém KIWI Express Cream), 3. osvěžení obuvi (unikátní osvěžovač obuvi ve spreji KIWI Fresh Force). Za nákup 2 výrobků KIWI získají zákazníci zdarma vzorky výrobků Kiwi. Zároveň budou Kiwi promotéři propagovat nový film Ďábel nosí Pradu, kterým je značka Kiwi reklamním partnerem. Samozřejmostí budou i soutěže o zajímavé výhry a kupóny na volnou vstupenku do kina.

– red –

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!