Společnosti Intel a Omnicom Media Group (OMG), vlastník globálních mediálních agentur OMD Worldwide a PHD Network, oznámily spolupráci při vývoji reklamních formátů distribuovaných po Internetu na obrazovky o velikosti 3 metry a více, připojené k počítačům s technologií Intel Viiv. Reklama distribuovaná širokopásmovým připojením umožní efektivnější spolupráci majitelů obsahu s inzerenty. Otevře tak cestu k efektivnějšímu využití interaktivní reklamy, přesnějšímu přizpůsobení programů divákům a optimální prezentaci v prostředí velkoplošného zobrazení.
Zpřístupnění reklamou podporovaného interaktivního obsahu na velkoplošných displejích podpoří rozsah a kvalitu pro nabízeného obsahu. Technologie Intel Viiv na běžné televizi zpřístupňuje širokou škálu zábavy z Internetu a je vhodným základem pro distribuci interaktivní a přesně cílené reklamy do obývacích pokojů po celém světě. V rámci přípravy tohoto reklamního formátu bude potřeba vytvořit snadno využitelné šablony velkoformátového reklamního uživatelského rozhraní, které podpoří tvorbu nových obchodních příležitostí jak pro inzerenty, tak i tvůrce obsahu.
– red –