Aktuální kampaň Hypoteční banky pokračuje v prezentaci banky jako specialisty na hypoteční úvěry. Specialisty, který pro klienty dokáže připravit jen ta nejlepší řešení. Odlišujícím prvkem je stále hravý kreslený styl animované reklamy, hudba Ondřeje Brzobohatého a charakteristická zelená barva.
V hlavní roli je známý usměvavý kuchtík z jarní kampaně. Je to kuchař-specialista, který jídlo – konkrétně svíčkovou, připraví kvalitně, zatímco „běžný kuchař“ – myšleno konkurence – ji nachystá z konzervy. Nejnovější reklamní kampaň tak zdůrazňuje strategii Hypoteční banky poskytovat služby klientům dle jejich individuálních požadavků, nebo-li dle jejich potřeb a chuti na rozdíl od jiných poskytovatelů hypoték, kteří se snaží klientům prodat produkt s dopředu určenými parametry. Současně kampaň vybízí zájemce o hypotéku ke srovnání více nabídek – neboť nemusí vždy platit, že nejlepší podmínky nabídne banka, kde má běžný účet. Hlavní motivací návštěvy Hypoteční banky v září je Hypo-voucher, poukaz na slevu z poplatku za zpracování úvěru.
Televizní spot s kuchařem běží v desetivteřinových spotech od začátku září. Rozhlasová varianta reklamy je opět zpívaná.
– red –