ABradio, tradiční dodavatel progresivních služeb pro rozhlasové stanice, rozšiřuje rozsah poskytovaných služeb.
„Koncentrace na rozhlasovém trhu pokračuje a zvyšující se konkurence nutí broadcastery zdokonalovat služby posluchačům. Tato situace je příznivá pro rozvoj specifických služeb rádiím. Ta již nechtějí jen zprostředkovat vysílání prostřednictvím internetu, ale požadují komplexní řešení propojení pozemního vysílání se svými internetovými aktivitami,“ říká Adam Křikava, předseda představenstva AB radio, a.s.
Prvními klienty, se kterými jednání o rozšíření poskytovaných služeb pokročila do fáze realizace jsou rádia ze skupiny Stamford Managing. Od září tak bude komplexní servis spojený s internetovými aktivitami těchto rozhlasových stanic zajišťovat LIMEMEDIA a.s., dceřiná společnost AB Radio a.s.
LIMEMEDIA bude uvedeným rádiím poskytovat nejen streaming, ale i kompletní správu jejich webových stránek, dodávání obsahu na tyto stránky apod. Ve stadiu příprav jsou další internetové aplikace rozšiřující možnosti rozhlasového vysílání. Nové webové prezentace rádií umožní centrální správu nejen obsahu, ale i inzertního prostoru. Weby rádií budou rovněž zařazeny do společného reklamního produktu LIMEMEDIA Net. Ten vedle možnosti samostatné internetové inzerce umožní využití těchto webů pro speciální reklamní formáty a jejich kombinaci s on-air komunikací.
„Pořídit si služby na klíč je pro nás jednodušší, než samostatně technologie pro tyto služby vyvíjet. Je efektivnější soustředit se na náš klíčový byznys, kterým je provozování rozhlasového vysílání, a aktivity spojené s internetem pořídit u odborníků,“ říká Tomáš Němčanský, mluvčí Stamford Managing.
„V současnosti jednáme o poskytování takového servisu i s dalšími provozovateli rozhlasového vysílání a já pevně věřím, že se okruh našich zákazníků v dohledné době rozšíří,“ dodává Adam Křikava.
– red –