Knihy

Kniha „Největší představitelé marketingu“

Zajímá vás, jací jsou největší marketingoví myslitelé? Kdo z nich přišel s jakou filozofií či koncepcí, kdo objevil jakou zákonitost, jak ji charakterizoval a jaká doporučení vyvodil pro praktický život firmy?

Publikace vám nabídne následující slavná jména: Peter Drucker, Theodore Levitt, Philip Kotler, Michael Porter, Igor Ansoff, Tom Peters, Georgie Day, Jagdish Sheth, Thomas Nagle. Seznámí vás stručně s životopisy, ale především s jejich hlavními myšlenkami a stěžejními publikacemi. Dozvíte se, jakou roli každý z nich v marketingu sehrál a jaký byl jeho největší přínos.

V publikaci jsou tyto osobnosti nazývány marketingovými guru. Slovo „guru“ pochází z hindského jazyka, který vznikl ze Sanskritu. Znamená učitel a průvodce duchovními záležitostmi, ale v kontextu řízení znamená uznávaný čelní představitel oboru. Guru jsou vědečtí pracovníci, myslitelé v oboru řízení, kteří měli veliký vliv na způsob, jakým se řízení praktikuje.

Autor knihy Sultan Kermally věnoval celý svůj profesní život výuce řízení a rozvoje řízení. Prožil významnou dobu na Management Centre Europe a v Economist Group. Měl čest řídit a být „u nohou guru v oboru řízení“, jako jsou Peter Drucker, Michael Porter, Igor Ansoff, Philip Kotler, Rosabeth Moss Kanter, Garry Hamel, George Day, Tom Peters, Peter Senge, Henry Mintzberg, CK Prahalad, Jagdish Sheth a Tom Nagle. Je autorem osmi knih, z nichž dvě se věnují vědomostem v oboru řízení.

Kniha vyšla v nakladatelství Computer Press.

Sultan Kermally: Největší představitelé marketingu
brožovaná vazba
120 stran černobílých
Datum vydání: srpen 2006
Prodejní kód: KE0363
ISBN: 80-251-1013-3, EAN: 978-80-251-1013-3

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!