Český obchodní trh dospěl a prožívá fázi pročišťování, kterou přežijí jen ty nejúspěšnější firmy. Obdobně jako v uplynulých letech se proto jako velmi účelné jeví se sejít, diskutovat aktuální stav a perspektivy obchodu a hledat správné informace a inspiraci.
V pořadí již 13. ročník tradiční obchodní konference Retail Summit 2007 se uskuteční ve dnech 6.– 7.2. 2007 v kongresovém centru TOP Hotelu v Praze. Místo konání konference umožní bezproblémovou vzájemnou komunikaci velkého počtu delegátů (obdobně jako letos počítáme zhruba s 800 účastníků) a jejich ubytování přímo v místě konání.
Retail Summit 2007 zachovává osvědčenou strukturu programu a těsně navazuje na historicky zatím nejúspěšnější ročník 2006. Reprízy se proto dočká nesmírně úspěšná Power Play (otevřená diskuse obchodníků s dodavateli), slavnostní večer spojený s udělováním Zlatého Dukátu, diskusní workshop “Obchod a vláda” či prezentace analýzy stavu a perspektiv obchodu prezentovaná společně experty GfK a INCOMA.
Připravili jsme pro Vás ovšem i řadu novinek, které reagují na aktuální vývoj trhu:
- Ještě větší pozornost bude věnována zákazníkovi a trendům poptávky (např. prezentace globálního výzkumu životního stylu GfK Roper Reports Worldwide či vystoupení švédského marketéra Stefana Engesetha)
- Důraz bude kladen na otázku kvality, která se v poslední době pod cenovým tlakem začíná vytrácet (k tomuto tématu bude organizována diskuse za účasti obchodu, výroby a dozorových orgánů)
- Podrobně bude diskutována nejen situace na českém trhu, ale i v dalších nových členských zemích EU (včetně panelové diskuse nazvané CEE Retail Forum)
- V programu jsou vyváženě zastoupeny jak velké, tak menší obchodní firmy (pro zástupce nezávislého sektoru jsou například určeny 2 workshopy zaměřené na problematiku malého a středního podnikání a rozvoje obchodu v regionech)
Barbora Krásná, Incoma