Reklama

Dětské konto KB „beruška“ s multifunkčním metrem

Komerční banka také v letošním roce přichází s aktivní podporou produktu Dětské konto určeného cílové skupině čerstvých maminek, popř. rodičům s dětmi.

Hlavním motivem Dětského konta KB je již řadu let beruška, která se také objevuje na novém komunikačním materiálu. Ten byl v letošním roce připraven v podobě „neobyčejného“ dětského metru. Kromě důležitých informací o výhodách Dětského konta KB obsahuje také kupon na Akční nabídku. Kupon stačí předložit při zakládání dětského konta v bance a na účet miminka je okamžitě připsán finanční bonus. Dalším překvapením „metru“ je atraktivní dárek v podobě CD s dětskými písničkami, které bylo nazpíváno dětským sborem přímo pro tuto kampaň.

Komunikační materiál KB je distribuován přímo do vybraných porodnic po celé ČR a je součástí tzv. „Klinik boxů“, které obsahují propagační materiály a vzorky různých společností. KB získala exklusivitu v rámci všech finančních institucí.

Řešení propagačního materiálu připravila direct marketingová agentura Dimar ve spolupráci s oddělením marketingové komunikace Komerční banky.

– red –

Čtěte také

  1. Hledáme Produktového specialistu – spotřební elektronika
    Praha | 45000 - 80000 Kč za měsíc
  2. Obchodní zástupce pro hokejovou značku (celá ČR)
    Plzeň | 30000 - 70000 Kč za měsíc
  3. Star asistent/ka,promoter/ka,hostesing, luxusní auto. společnost
    Praha
  4. Obchodní manažer pro prodej reklamy v mobilních aplikacích
    Bratislava
  5. Akviziční specialista
    Praha | 40000 - 60000 Kč za měsíc
Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!