Sdružení pro internetovou reklamu (SPIR) vyhlásilo účastníky druhého kola výběrového řízení na monitoring internetové reklamy. V závěru června proběhlo první kolo slyšení a z pěti přihlášených společností postoupily do druhého kola tři – A-Connect, Median a Mediaresearch. Pro druhé kolo vytvořila komise společné zadání a postupující budou mít měsíc na zpracování a přípravu prezentace dalšího kola, které se bude konat 1. září. Podle Oldřicha Bajera ze společnosti NetCentrum je reálné, aby byl vítěz celého řízení vyhlášen již v září. Poté bude do konce roku následovat přípravná a testační fáze s realizátorem projektu.
SPIR je profesní sdružení působící v oblasti internetové reklamy od roku 2000. Skládá se ze dvou sekcí reprezentující obě strany reklamního trhu – sekce internetových medií a sekce zadavatelů internetové reklamy. V současné době tvoří členská základna sdružení celkem 28 členů v obou sekcích. Kromě provozování jednotného, široce respektovaného výzkumu návštěvnosti a sociodemografického profilu návštěvníků internetu NetMonitor, se aktivně snaží o kultivaci celého internetového reklamního trhu.
– red –