Společnost Datart se rozhodla vyhlásit výběrové řízení na reklamní agenturu. O tom, kdo bude do budoucna zajišťovat nadlinkovou komunikaci populárního obchodního řetězce se spotřební elektronikou, se rozhodne do poloviny září 2006. Nová agentura by měla doplnit trojici Mediavest, Ogilvy a Nantuko. Oficiálně bylo pozváno pět agentur.
Specialista na spotřební elektroniku, společnost Datart, se rozhodla vyhlásit výběrové řízení na reklamní agenturu. Datart pozval do výběrového řízení pět agentur.
„Od nové agentury očekáváme návrh dlouhodobé strategie značky a jeho realizaci,“ vysvětluje Jiří Černák, marketingový ředitel společnosti Datart International a.s.
Vítěz výběrového řízení by měl být znám do poloviny září. Datart začne s novou agenturou spolupracovat od října 2006. Nová agentura doplní trojici současných komunikačních agentur: Mediavest, Ogilvy a Nantuko.
Datart International patří do mezinárodní obchodní skupiny Kesa Electricals plc.. Maloobchodní prodejce zaměřený na spotřební elektroniku působí na českém a slovenském trhu již od roku 1990. Obchodní řetězec dnes tvoří 28 prodejen – 19 v České republice a 9 na Slovensku.
Přibližně 1000 zaměstnanců se stará o chod společnosti ve vlastním distribučním centru a v prodejnách s celkovou prodejní plochou cca 25 000 m2. Datart se navíc od prosince stal prvním významným maloobchodním řetězcem v České republice, který nabízí svým zákazníkům pohodlný nákup prostřednictvím vlastního e-shopu.
– red –