Internetová a marketingová agentura Lithness, spol. s r. o. dodala kompletní softwarové řešení a poradenství pro největší marketingový průzkum v dějinách ČR v oblasti cyklistiky. Průzkum byl spuštěn 21. 06. 2006 a ukončen bude 15. 09. 2006. Základem průzkumu je Lithness Answer System (LAS), program pro definici, realizaci a vyhodnocení marketingových dat.
Silnou zbraní celého systému je možnost definování filtrů pro třídění získaných dat. V praxi to znamená, že každá otázka průzkumu může být zároveň použita jako filtr pro selekci dat. Ptáme-li se v průzkumu například na výši věku respondenta, je systém schopen podat ucelený přehled o chování respondentů v dané věkové kategorii.
„Díky této funkci je mnohem snadnější vyhodnotit data průzkumu a především rychle nalézt ta data a vazby mezi nimi, která jsou skutečně podstatná pro další marketingové potřeby“, řekl jednatel společnosti Martin Strnad. Samozřejmostí LAS jsou kompletní statistiky, databáze respondentů a další standardní funkce, včetně možnosti propojení na další Lithness nástroje.
Lithness Answer System je tak vysoce efektivním nástrojem pro realizaci marketingových průzkumů a jejich následné vyhodnocení.
– red –