Komunikace

Poštovní spořitelna jako první česká banka spustila kampaň guerilla marketingu

Poštovní spořitelna se snaží oslovit klienty netradičními metodami. Novinkou v marketingové komunikaci je guerilla kampaň útočící na hlavního konkurenta Poštovní spořitelny.

„Kampaní chceme upozornit na to, že zatímco některé banky mají otevřeno jen dopoledne, pošty nebo naše Finanční centra mají obvykle otvírací dobu mnohem delší,“ uvedl Tomáš Zrzavecký, ředitel marketingu Poštovní spořitelny. „Chceme tím tedy zdůraznit náš klientský přístup v přímém srovnání s naším hlavním konkurentem, Českou spořitelnou,“ doplnil Tomáš Zrzavecký.

Poštovní spořitelna se snaží oslovit klienty netradičními metodami. Novinkou v marketingové komunikaci je guerilla kampaň útočící na hlavního konkurenta Poštovní spořitelny.

„Kampaní chceme upozornit na to, že zatímco některé banky mají otevřeno jen dopoledne, pošty nebo naše Finanční centra mají obvykle otvírací dobu mnohem delší,“ uvedl Tomáš Zrzavecký, ředitel marketingu Poštovní spořitelny. „Chceme tím tedy zdůraznit náš klientský přístup v přímém srovnání s naším hlavním konkurentem, Českou spořitelnou,“ doplnil Tomáš Zrzavecký.

Celá akce probíhá ve dvou fázích. V první fázi do vybraných měst přijede hlídka, která rozdá trička s nápisem „Která banka má u nás otevřeno nejdéle? Banka na vaší poště.“ Následně hlídka přijede znovu a prvních pět lidí, kteří budou mít oblečené, obdrží 400 Kč.

Druhou částí je přímé srovnání otevírací doby. Před pobočky konkurenční České spořitelny byl v době po zavření pobočky umístěn stojan s textem: Tady už je zavřeno. Banka na Vaší poště má stále otevřeno.

Akce guerilla marketingu probíhají v celé ČR, zejména v menších městech, kde pobočky ČS zavírají brzo.

Guerilla marketing je metoda, kterou dosud nevyužila žádná česká banka. „Máme velmi ambiciózní cíl – stát se do deseti let jedničkou v počtu drobných klientů. Proto musíme používat i méně netradiční metody k oslovení veřejnosti,“ prohlásil Tomáš Zrzavecký.

V květnu letošního roku změnila Poštovní spořitelna vizuální styl svých animovaných prezentací na 3D. Cílem zatraktivnit stávající marketingovou komunikaci směrem k mladším lidem. K oslovení mladých používá Poštovní spořitelna také podporu hudby a filmu a s nimi spojené akce, jako např., roadshow.

Poštovní spořitelna je ale inovativní i v produktové nabídce nebo cenové politice. Jako první velká banka v ČR zrušila poplatek za příchozí platby, což dále zdůrazňuje cenovou výhodnost této banky.

– red –

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!