Skupina MasterCard Inc. oznámila, že její hlavní provozní dceřiná společnost, MasterCard International, představuje své nové jméno, MasterCard Worldwide. Zároveň představuje novou vizuální podobu své značky a nový firemní slogan „The Heart of Commerce“. Tyto změny odrážejí globálně integrovanou strukturu společnosti a její strategickou vizi podpory obchodování na celém světě.
„Společnost MasterCard je hybnou silou, srdcem obchodu. Umožňuje globální transakce a zpřehledňuje platební proces, takže obchodování je pro všechny zúčastněné strany rychlejší, bezpečnější a má celkově vyšší hodnotu,“ prohlásil marketingový ředitel společnosti MasterCard, Lawrence Flanagan. „Nová firemní značka lépe reprezentuje globálně integrovanou strukturu a jedinečné know-how, s jejichž pomocí MasterCard zajišťuje trvalý přínos svým zákazníkům, obchodníkům, spotřebitelům i akcionářům.“
Známé protínající se kruhy, které symbolizují značku MasterCard pro miliony spotřebitelů na celém světě, na všech kartách značky MasterCard i na platebních terminálech obchodníků všude ve světě zůstanou. Společnost bude pokračovat i v oceněné globální reklamní kampani K nezaplacení (Priceless), která nyní běží ve 106 zeních a 49 jazycích.
„Nová firemní identita vychází z výsledků rozsáhlé analýzy vnímání značky MasterCard a z hodnot, které tato značka představuje pro zúčastněné strany,“ říká Lawrence Flanagan. „Když jsme podrobně zkoumali jedinečné konkurenční výhody společnosti, zjistili jsme, že MasterCard Worldwide je lídrem v oblasti rozvíjení vztahů, šíření znalostí a podpory obchodování na celém světě. Novou značku společnosti MasterCard jsme vypracovali tak, aby odrážela její silné stránky v těchto oblastech i vůdčí roli firmy při utváření celého oboru.“
Nové zviditelnění firmy bude sloužit coby jednotící platforma při poskytování služeb business-to-business a povede ke globálnímu zefektivnění způsobu, jakým společnost MasterCard Worldwide komunikuje se zákazníky, obchodníky a akcionáři prostřednictvím všech komunikačních kanálů.
Tři kruhy, z nichž se skládá nové firemní logo, vycházejí ze známých protínajících se kruhů v červené a žluté barvě, které používá spotřebitelská značka skupiny MasterCard, a odrážejí jedinečný třívrstvý podnikatelský model firmy – poskytovatel licence, zpracovatel a poradce:
- Jakožto poskytovatel licence společnost MasterCard Worldwide celosvětově nabízí silnou rodinu značek, a tím otvírá dveře obchodování u více než 24 milionů obchodníků na celém světě.
- Jakožto zpracovatel MasterCard umožňuje efektivní obchodování v globálním měřítku pomocí své všudypřítomné sítě, která nabízí nepřekonatelnou rychlost, míru integrace a spolehlivost. Technologie MasterCard umožňuje bankám vyniknout a odlišit se prostřednictvím flexibilní zpracovatelské platformy, kterou si mohou uzpůsobit podle potřeby.
- Jakožto poradce společnost MasterCard Worldwide poskytuje špičkové oborové dovednosti a také řešení, která podporují rozvoj obchodování. Prostřednictvím finančních týmů, speciálně přidělených jednotlivým zákazníkům, a prostřednictvím MasterCard Advisors, jediné globální poradenské organizace zaměřené výlučně na obor plateb, poskytuje MasterCard strategická i operativní řešení pro celý platební proces.
Kromě značky MasterCard, která se objevuje na kreditních, debetních a předplacených kartách MasterCard, patří do portfolia značek ještě Maestro, globální značka debetních karet založených na kódu PIN, Cirrus, značka karet určených k výběrům z bankomatů, a MasterCard Advisors. Tyto značky se nemění a MasterCard Worldwide je bude i nadále podporovat v rámci svého silného portfolia.
„Dosáhli jsme skvělých úspěchů při rozvíjení značek, které se těší výjimečnému uznání a výborně nás reprezentují před milióny spotřebitelů na celém světě,“ prohlásil Flanagan. „Stejně se budeme věnovat i nové firemní značce, která bude součástí integrované platformy sdružující stávající značky MasterCard.“
– red –