Reklama

Plná polní od Eurotelu

Pro téměř letní období a zákazníky společnosti Eurotel Praha, kteří ještě nevyužívají datové připojení z nabídky klienta Eurotel, byla navržena zajímavá integrovaná kampaň nazvaná Plná polní. Celá kampaň se zaměřila na segment majitelů a rozhodovatelů malých a středních firem. Pro realizaci klient vybral direct marketingovou agenturu Dimar.

Cílem kampaně bylo jednak zvýšení tržeb společnosti Eurotel na poli datových služeb (mobilní připojení k internetu) a také posílení penetrace mobilního datového připojení mezi firemními zákazníky.

Společnosti Eurotel Praha a Hewlett-Packard společně připravily pro své klienty unikátní nabídkový balíček mobilního připojení, modemu a notebooku. Tedy mobilní kancelář sbalenou do Plné polní. Zákazník si mohl prostřednictvím Eurotelu objednat vybraný balíček a navíc získal u prodejců společnosti Eurotel instalaci a nastavení zdarma.

Kampaň Plná polní představuje integrovaný model komunikace, jak v oblasti BTL, tak ATL. Zákazník byl osloven pomocí direct mailové kampaně, na kterou navazoval e-mailing a další BTL aktivity. V ATL oblasti byl zákazník osloven pomocí plakátů na prodejních místech Eurotelu i Hewlett-Packard a bannerovou kampaní na vybraných webových portálech.

– red –

Čtěte také

  1. Akviziční specialista
    Praha | 40000 - 60000 Kč za měsíc
  2. Recruiter/Betreuer pro Německou firmu Humanus Personalservice
    Nördlingen | 2080 EUR za měsíc
  3. Koordinátor/ka promo akcí - možnost práce Z domova
    Modletice
  4. Obchodní ředitel, HPP, auto, benefity
    Brno | 70000 - 130000 Kč za měsíc
  5. Specialista na digitální obsah a vizualizaci iiot
    Brno-Ostrovačice | od 50 000 Kč výše
Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!