Nová televizní reklama s bobrem prudce zvýšila známost ČSOB Pojišťovny. V meziročním srovnání stoupla spontánní znalost této značky o 135 %, nejvíce z pěti největších domácích pojišťoven. Vyplývá to z reprezentativního výzkumu, který letos v dubnu provedla společnost GfK Praha mezi tisícovkou respondentů.
„K posílení image ČSOB Pojišťovny významně přispěla i nejnovější televizní kampaň, která humorným způsobem ukazuje naši flexibilitu a rychlost při řešení pojistných událostí,“ říká Petr Kleiner, ředitel marketingu ČSOB Pojišťovny. „Již loňský příběh bobra a chataře významně zabodoval a rozčeřil hladinu českých TV spotů pojišťoven. Letošní příběh bobra na horách byl ještě o poznání úspěšnější,“ doplňuje Kleiner.
Značka ČSOB Pojišťovny se stala podle průzkumu GfK Praha v meziročním srovnání pojišťoven suverénně nejvíce rostoucí jak ve spontánní, tak i podpořené znalosti. Prakticky tak ČSOB Pojišťovnu dnes zná šest lidí z deseti. Podle Kleinera se výrazně zlepšila také celková důvěryhodnost, spolehlivost a rychlost vnímání likvidace pojistných událostí u ČSOB Pojišťovny.
„Velice mne těší, že naše sázka na silný kreativní nápad přinesla své ovoce. V oblasti pojištění není použití takto kreativního příběhu v ČR příliš obvyklé, je totiž velmi složité spojit humor a nadsázku s tématikou pojištění tak, aby to potenciální klienty neodrazovalo,“ vysvětluje Kleiner.
Mediálně úspěšný bobr nyní v ČSOB Pojišťovně hraje svou roli dokonce i mimo televizní spot. Mile groteskní zvířátko se totiž stalo miláčkem klientů i vlastních zaměstnanců pojišťovny, kteří na ně podle Kleinera nedají dopustit. ČSOB Pojišťovna proto také „adoptovala“ několik opravdových bobrů v zoo v Brně a v Chomutově.
TV spot s bobrem na lyžích natočil americký režisér Jake Knowles a kameraman Alexander Surkala. V reklamě ČSOB Pojišťovny od agentury McCann Erickson Prague si zahrál i dvojnásobný olympijský vítěz a světový rekordman ve skoku na lyžích Pavel Ploc.
– red –