Počínaje 1. červnem 2006 zahájila Frekvence 1 svoji novou kampaň, tentokrát pod heslem Rozjeďte to s Frekvencí 1. Kampaň již tradičně využívá v největší míře billboardy a tisk, navíc ji doplňuje televizní sponzoring. Kampaň má potenciálním posluchačům Frekvence 1 ukázat, že za sloganem „hity vašeho srdce“ stojí známé moderátorské osobnosti, které jsou každodenní součástí vysílání tohoto rádia.
Printová část má těžiště v širokozáběrových magazínech se stovkami tisíc čtenářů, jako jsou supplementy a společenské i televizní týdeníky. Celkem budou publikovány desítky inzerátů, a to ve dvou variantách: s Janem Krausem a Terezou Pergnerovou. Tuto inzerci uvidí v příštích šesti týdnech přes 7 milionů lidí, přičemž každý z nich průměrně šestkrát. Dalším médiem zapojeným do této kampaně jsou tradičně billboardy, kterých se po celé republice objeví na několik set a které jsou podpořeny zhruba stovkou podsvícených ploch Dirtecho. Na billboardech je dvojice Jan Kraus a Tereza Pergnerová doplněna Laďkou Něrgešovou, která začala na Frekvenci 1 moderovat od května Titulní stranu. Billboardová a printová kampaň je podpořena sponzoringem v České televizi, kdy v prime-time běží v průběhu června téměř každý den před hlavním večerním pořadem i po něm desetisekundový animovaný spot.
„Pro tuto kampaň jsme zvolili dvě osvědčené tváře z předchozích kampaní (tedy Jana Krause a Terezu Pergnerovou) a jednu tvář novou (Laďku Něrgešovou),“ vysvětluje Matouš Rek, ředitel marketingu a komunikace Frekvence 1. „Jan Kraus je na Frekvenci 1 slyšet každé ráno, kdy vystupuje v pravidelné rubrice „Kraus a blondýna“, Laďka Něrgešová vysílá mezi 09.00 až 10.00 svoji Titulní stranu a mezi 13.00 až 15.00 h se posluchačům věnuje Tereza Pergnerová, která vysílá SuperStory.“
– red –