Fleishman-Hillard získal na slavnostním vyhlášení evropských Sabre Awards v Berlíně Platinovou cenu za nejlepší program roku a dále tři zlaté trofeje v kategorii Spotřebitelský marketing, Korporátní komunikace a v regionální kategorii Střední Východ & Afrika. Rozšiřuje tak sbírku deseti ocenění z amerických Sabre Awards z počátku letošního května, mezi kterými je i prestižní titul „Mezinárodní agentura roku 2005“.
Zlaté vítězství v kategoriích Spotřebitelský marketing, Střední Východ & Afrika a platinovou cenu za Program roku si odnesl Fleishman-Hillard Jižní Afrika za projekt „The Amazing Bank Account“ pro klienta Banking Association of South Africa. Další zlatou cenu Sabre Award obdržela FH Paříž v oblasti Korporátní komunikace za Reputation Building Campaign pro klienta CFPB.
Fleishman-Hillard získal celkem jedenáct nominací do finále evropských Sabre Awards. Kromě vítězné FH Paříž a FH Johanesburg se soutěže zúčastnily pobočky z Bruselu (P&G), Dublinu (Sanofi Pasteur MSD a MSVC), Londýna (P&G – Pampers & Vicks, Elli Lilly & Company, Varšavy (Fellowes) a Německa (Einstein Year 2005).
– red –