Mezinárodní marketingový kongres Marketing Management 2002, pořádaný CIMA – Českým institutem pro marketing a poradenskou firmou INCOMA Consult dne 4.6.2002 v hotelu Marriott Praha, se i ve svém 3. ročníku setkává se značným zájmem odborné veřejnosti. Organizátoři již registrovali prvních 200 účastníků tohoto výročního setkání top managerů, marketing managerů a ostatních marketingových profesionálů ze všech odvětví národního hospodářství ČR a dalších reformních zemí.
Kromě získání velkého počtu účastníků se organizátorům daří naplnit i záměr oslovit klíčové marketery z různých segmentů ekonomiky. Na kongres se zatím přihlásili jak zástupci výrobců spotřebního zboží (např. GB/Pepsi, Philip Morris, SAB, Sara Lee, Stock, Unilever, Vitana) a obchodních řetězců (Bauhaus, Hornbach, Sconto, TESCO), ale i značné množství reprezentantů finanční sféry (viz např. Commercial Union, CAC Leasing, ČSOB, ŠkoFIN, Živnostenská banka, atd.) a informačních a telekomunikačních společností (Český Telecom, INTEL, Oracle, Tiscali/World Online).
Novinkou letošního ročníku je zvýšený zájem poskytovatelů marketingových služeb, zejména reklamních, poradenských, mediálních a výzkumných agentur (mezi prvními registrovanými účastníky se nachází např. zástupci firem Arthur Andersen, BBK Advertising, Consumer Data, GfK Praha, Media Direction/OMD, Millward Brown, Ogilvy and Mather, TBWA či TN Sofres).
Kongres je doprovázen řadou společenských a obchodních jednání. K nejzajímavějším bude nepochybně patřit VIP Marketing Golf Cup, organizovaný společností DATAWARE. Na kongres Marketing Management 2002 letos poprvé naváže slavnostní večer Brand Manager roku, pořádaný časopisem Strategie.
Odborným garantem kongresu je společnost Oracle Czech, generálním partnerem je GfK Praha. Hlavními mediálními partnery jsou týdeníky Strategie a EURO.
Aktuální informace o kongresu jsou průběžně k dispozici na www.marketingmanagement.cz.