Atoz Publishing začal vydávat nový odborný časopis SPIRITOR pro bary, kluby nebo diskotéky. Nestálou a obtížně oslovitelnou skupinu mladých barmanů se snaží zaujmout jazykem neobvyklým pro B2B publikace, neotřelou grafikou s prvky komiksu a nezvykle velkým formátem.
V segmentu HoReCa dochází k velmi zajímavému posunu, který bychom mohli charakterizovat mottem: Jez, pij, bav se. Stravovat se nebo popíjet s přáteli musí být zároveň zábavné. Bary, bowling, diskotéky, rockové kluby, sportovní hospody…, zde všude vidíme spojení konzumace a zábavy.
Protože se tento segment velmi dynamicky rozvíjí, potřebují profesionálové praktické a zároveň zábavné informace charakteru business-to-business. Na českém trhu doposud chybělo tištěné médium pro tento účel. „Barmani potřebují časopis, který jim poskytne profesionální informace, ale v radikálně odlišné grafické i stylistické formě. Vytvořili jsme unikátní časopis v segmentu B2B,“ říká Jeffrey Osterroth, ředitel společnosti Atoz Marketing Services.
K příležitosti konání veletrhu Víno & Destiláty bylo vydáno první číslo. Časopis je distribuován prostřednictvím VIP databáze a na barech nebo v klubech se objeví každé dva měsíce.
Od roku 1995 se Atoz Marketing Services specializoval na vydávání odborných časopisů a stal se předním vydavatelem v tomto oboru. Ve svých publikacích poskytuje nezávislé, pestré a praktické informace o českém maloobchodním trhu, gastronomii a pohostinství anebo logistice.
– red –