Společnost Philips přichází s dobrou zprávu pro fanoušky Formule 1, a nejen pro ně. Pro letošní sezónu Grand Prix se holicí strojky Philips stávají oficiálním sponzorem týmu WilliamsF1.
Díky tomuto partnerství si tak do konce září může každý za pomoci interaktivní strategické hry The Cutting Edge na http://www.philips.com/williamsf1 vyzkoušet, jaké je to být opravdovým závodníkem nebo si stáhnout vysoce působivé a kvalitní tapety, jež přinesou trochu rychlosti a stylu do každého počítače. Navíc již od začátku května probíhá ve vybraných obchodech po celé České republice speciální promo akce. Vyvrcholení závodnické sezóny pak přinese velké překvapení v samotném portfoliu holicích strojků Philips, bližší informace již brzy!
Speciální „autíčková“ promo akce Společnost Philips si pro milovníky vůně benzínu od začátku května do konce června připravila speciální promo akci, která probíhá ve vybraných specializovaných obchodech s elektrospotřebiči po celé České republice. Pro ty, kdo si v tomto období zakoupí holicí strojek Philips Speed XL HQ 8170, je přípraven zcela zdarma model oficiálního vozu WilliamsF1.
Se stejnou ctižádostí
Holicí strojky Philips jsou součástí společnosti Royal Philips Electronics, jež hraje vůdčí roli v technologické inovaci a do dnešní doby má na svém kontě přes 100 000 vynálezů. Díky své 67leté zkušenosti v oblasti pánského holení a s více než 450 miliony prodaných holicích strojků je Philips skutečným průkopníkem na tomto trhu. WilliamsF1 patří k nejvýznamnějším jménům v oblasti sportu a společnost Philips je velmi ráda, že toto partnerství vzniklo. Obě značky mají za sebou dlouho řadu inovací a technických zkušeností. Společnost Philips v průběhu uplynulých let přišla se zlepšovacími návrhy v oblasti pánského holení, které změnily trh a nastolily nové trendy. Holicí strojky Philips usilují o prvotřídní výkon a přesnost, a tím dokazují úsilí a odhodlání ukázat světu, že jsou prostě nejlepší!
„Jako oficiální partner budou holicí strojky Philips na sezónu FIA Formula One World Championship pomáhat připravit celý tým, včetně stájových pilotů Nico Roberta a Marka Webbera,“ upřesňuje Martina Laketić, marketingová manažerka divize domácích spotřebičů společnosti Philips Česká republika a dodává:“ Toto jedinečné spojení přináší navíc především našim zákazníkům možnost dokonalého vyžití po celou dobu závodní sezóny – přes možnost zapojení se do interaktivní strategické hry, až po uvedení speciálního podzimního překvapení v nabídce holicích strojků Philips.“
Marketingová podpora
V rámci marketingové podpory bude použito POS materiálů, jako jsou plakáty, samolepky, woblery, speciální makety holicích strojků atd. Autorem kreativního zpracování těchto materiálů a pořadatelem celé akce je agentura DDB. Dále pak bude v rámci komunikace využito nástrojů Public Relations.
– red –