Bahno je hlavním motivem nové reklamní kampaně na kola značky Kelly’s, která v České republice distribuuje společnost MAMA Bohemia. Značka vsadila na zprostředkování skutečného zážitku z jízdy na kole a na emoce, které biker při jízdě zažívá. Komunikaci značky KELLY’S BICYCLES pro letošní rok připravila agentura Mather Communications.
Zablácená nevěsta, která přijela na svatbu na kole? Jen stěží představitelná situace – pokud se ovšem neženíte s bikerkou, která si umí život pořádně vychutnat. Emoce vyzařují i z dalších dvou vizuálů kampaně na kola Kelly’s: Tváře od bahna a zabláceného kola v ateliéru. „Chtěli jsme vyjádřit, že cyklistika je úzce spojena se zážitky. Ať už se jedná o klidnou rodinnou vyjížďku nebo adrenalinem nabitý výlet s kamarády,“ říká ke kampani Tomáš Stratil, ředitel společnosti MAMA Bohemia.
Kampaň je postavena na tiskové inzerci ve specializovaných časopisech i společenských titulech. Inzerci doplňují rozhlasové spoty na celoplošných českých stanicích a hypertextové odkazy, které se objevují na serverech zaměřených na sport. Zajímavou ukázkou alternativního media jsou samolepky ve fitness centrech, které lákají k zážitku pod otevřeným nebem.
Společnost MAMA Bohemia je dceřinou firmou slovenské společnosti MAMA. Ta je na Slovensku nejvýznamnějším prodejcem kol a dalšího cyklistického vybavení. Svůj úspěch staví Kelly’s zejména na kvalitním osazení kol a precizní montáži kol přímo na Slovensku.
– red –